Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ikke peiling, aner ikke hvor den kan streames fra heller. Her! Ser ikke ut som om den har startet dog. Jeg flyttet meg inn i sengen jeg. Får satse på at jeg ikke sovner underveis Lenke til kommentar
huggy Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Tviler på at Nintendo skyter seg selv i foten ved å utgi en 3DS player. Samtidig ser jeg helt klart muligheten for at de velger å utgi en DS player om noen år Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Tenkte jeg skulle spille litt Super Mario Land som jeg nettopp har kjøpt mens jeg venter, og ble jammen drept av den aller første goombaen :!: 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Blir nok begrenset hva jeg får sett, siden jeg bare kan sette meg foran PC i pausene hver time på jobb. Men de har den vel i arkiv etterpå. Edit: meh, den vil ikke loade engang her. 5:30pm PST = 03:30 her? Endret 8. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 De blir vist litt forsinket, men bloggen er ihvertfall i gang. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Der starta det! Edit: Nesten... Endret 8. juni 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Nå skjer det noe. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) IGN melder om forsinkelser... EDIT: Og først nå ser jeg at det er en halv side med svar som sier dette allerede =) Endret 8. juni 2011 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Tenkte jeg skulle spille litt Super Mario Land som jeg nettopp har kjøpt mens jeg venter, og ble jammen drept av den aller første goombaen :!: Haha, epic! Super Mario Land har en litt rar hoppefysikk, som man er nødt til å bli vant til, så det er lett for. Kommer fort inn i det dog, og du runder det greit i løpet av denne eventen Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ok, presentasjon av de som skal delta. Miyamoto og Iwata presenterer de følgende fra Nintendo: Mr. Hideki Konno Manager / Producer of Software Development Group No. 1 EAD Software Development Department Entertainment Analysis & Development Division Nintendo Co., Ltd Skal snakke om Luigi's Mansion 2 og Mario Kart 3D Mr. Katsuya Eguchi Manager/Producer of Software Development Group No. 2 EAD Software Development Department Entertainment Analysis & Development Division Nintendo Co., Ltd For å snakke om Animal Crossing 3D (Star Fox 64 3D?) Mr. Eiji Aonuma Manager/Producer of Software Development Group No. 3 EAD Software Development Department Entertainment Analysis & Development Division Nintendo Co., Ltd. For å snakke om alle spillene han holder på med, The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D og The Legend of Zelda Skyward Swords Mr. Yoshiaki Koizumi Manager / Producer of Tokyo Software Development Group No. 2 EAD Tokyo Software Development Department Entertainment Analysis & Development Division Nintendo Co., Ltd For å snakke om spillene sine, spesielt Super Mario 3DS Mr. Masahiro Sakurai Director of the Board Project Sora Co., Ltd. For å snakke om Kid Icarus. [og kanskje Smash Bros 4] Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Tenkte jeg skulle spille litt Super Mario Land som jeg nettopp har kjøpt mens jeg venter, og ble jammen drept av den aller første goombaen :!: Haha, epic! Super Mario Land har en litt rar hoppefysikk, som man er nødt til å bli vant til, så det er lett for. Kommer fort inn i det dog, og du runder det greit i løpet av denne eventen Merket det var litt uvant ja. Er det sånn at vi kan sende inn spørsmål om det vi lurer på? F.eks. om Wii U vil ha inngang for Gamecube-kontroller. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Han som er ansvarlig for Pikmin er ikke tilstede Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Tviler på at Nintendo skyter seg selv i foten ved å utgi en 3DS player. Samtidig ser jeg helt klart muligheten for at de velger å utgi en DS player om noen år Hvordan vil det være å skyte seg selv i foten? De kan jo stå hardnakket på at brille-3D er noe tull og nekte oss å få bildet i 3D på TVen. I tillegg vil den ikke være portabel, slik at en 3DS-player ikke er en fullgod erstatning for en 3DS. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Merket det var litt uvant ja. Er det sånn at vi kan sende inn spørsmål om det vi lurer på? F.eks. om Wii U vil ha inngang for Gamecube-kontroller. Dessverre ikke Tror eventen er ganske så scriptet av Nintendo selv. Ut ifra det jeg har sett så langt, så er jeg nesten helt sikker på at Wii U ikke søtter gc-kontrollere dessverre Tviler på at Nintendo skyter seg selv i foten ved å utgi en 3DS player. Samtidig ser jeg helt klart muligheten for at de velger å utgi en DS player om noen år Hvordan vil det være å skyte seg selv i foten? De kan jo stå hardnakket på at brille-3D er noe tull og nekte oss å få bildet i 3D på TVen. I tillegg vil den ikke være portabel, slik at en 3DS-player ikke er en fullgod erstatning for en 3DS. Jeg tror også dette er meget usannsynlig, da Nintendo vil se på det som en potensiell trussel mot 3DS-salget. Kanskje vi får mulighet til å spille DS-spill! Haha, digger IGN sin oppdatering Miyamoto kommer på scenen, og de skriver "He's very tired" Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Meh, kommer et år eller to etter at konsollen er lansert, sann mine ord! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Anouma og Koizumi er også her vistnok - skal vi snakke zelda-demoen på Wii U? Dette skal altså handle om Wii og 3DS - egentlig fornuftig da spesielt Wii ikke fikk mye tid i spotlighetet i dag. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jamenn dårlig gjort vi ikke får se det de ser. :!: Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jamenn dårlig gjort vi ikke får se det de ser. :!: Ihvertfall når det er en Zelda-trailer liksom - men det at vi ikke får se det er forsåvidt et godt tegn - det viser at det kommer noe interessant Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Starfox 64 de snakker om nå. Du verden så jeg hatet Slippy på den tiden. Hele tiden fløy hun rundt og rotet det til Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Haha, fra gamespot sin oppdatering: A Japanese journalist starts talking on his phone and gets some dirty looks from the crowd. E3's største megaton! : Miyamoto just said I grew up on Sega games!! Noooooo!!! Well... I did own a Genesis... Starfox 64 de snakker om nå. Du verden så jeg hatet Slippy på den tiden. Hele tiden fløy hun rundt og rotet det til Jeg digger alle karakteren i Star Fox jeg. Selv om Falco og Slippy er irriterende, så klarer de å skape veldig mye personlighet til det som egentlig er en ganske begrenset sjanger. Håper på noe nytt om The Last Story siden de skulle snakke om Wii, men det er vel for mye forlangt dessverre Endret 8. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg