Gå til innhold

Nintendo E3-tråd (2011)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde egentlig tenkt til å legge meg, men jeg er bare en for håpløs Nintendo-fan til at jeg klarer det nå. En time igjen til Nintendo skal snakke med journalister om et-eller-annet i TO timer, andre som er klare for å følge med?

Hvor kan vi streame dette eller lese live?

Lenke til kommentar

Håper det blir en slags støtte for Gamecube spill, enten at det er mulighet for å koble til Gamecube kontrollere. Eller at de kommer med Gamecube-spill via en ny Virtual Console tjeneste.

Jeg har ikke sett noe til gamecubekontrollerporter enda dessverre, så virker som om støtten er droppet :( Men i så fall dukker de nok opp på virtual console ja!

Kult, men tror jeg legger meg. 1 timers venting så bli skuffet er noe jeg ikke tåler akkurat nå etter gårsdagens Sonys konferanse. Dere får ha en god chat videre isåfall :D

Takk for det! Starter om 20 minutter!

Lenke til kommentar

Jeg får ikke sove uansett, så får vel sjekke det ut hvis det starter om 20 minutter. ;) Men det vil vel ikke være så mye nytt hvis det ikke streames på video? Time will tell.

Siste nytt er at det ikke starter før 03.00 :(

For å ta noe helt off-topic - inne i profilene våre har vi noe som heter "Rykte" - hva er det et mål på?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mener det er antal "+" noen har gitt postene dine.

Ok takk for det. Jeg gikk fra sånn 10 til over 100 på disse E3-dagene, derfor jeg lurte :) Har jo postet som en gal, så er vel ikke så overraskende, men gøy å vite hva det nøyaktig er et mål på.

Kommer Wii U til å bli en Wii eller en Gamecube?

Wii U-discene vil bli 25gb

Kilde

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Ok takk for det. Jeg gikk fra sånn 10 til over 100 på disse E3-dagene, derfor jeg lurte :) Har jo postet så en gal, så er vel ikke så overraskende, men gøy å vite hva det nøyaktig er et mål på.

En del av dem har kommet fra meg :wee:. Men det er jo ikke direkte et mål med dem. Du kan gi en pluss til et innlegg du liker og/eller synes fortjener det.

Vet ikke hvorfor, men magefølelsen sier GameCube.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å si.

Spørs vel hva utviklere får til / tør prøve med kontrolleren.

Dette er nok det mest fornuftige svaret jeg kunne fått - men akk så kjedelig :)

Jeg er dessverre pessimistisk. Jeg har blitt mer og mer positiv på mine egne vegne, det vil si at jeg og folk som har likt Wii også vil like Wii U, men jeg tror dessverre ikke de klarer å kapre hverken PS360-kunder eller en stor del av massemarkedet/Ipad-crowden slik som de håper. Men vi vet jo selvsagt alt for lite til å egentlig spekulere for mye. Håper jeg tar feil dog!

Ok takk for det. Jeg gikk fra sånn 10 til over 100 på disse E3-dagene, derfor jeg lurte :) Har jo postet så en gal, så er vel ikke så overraskende, men gøy å vite hva det nøyaktig er et mål på.

En del av dem har kommet fra meg :wee:. Men det er jo ikke direkte et mål med dem. Du kan gi en pluss til et innlegg du liker og/eller synes fortjener det.

Vet ikke hvorfor, men magefølelsen sier GameCube.

Da fortjente du en + tilbake! Har ikke benyttet meg av den funksjonen før nå, men er jo kanskje ikke så dumt :)

Er vel mest magefølelse vi har å gå på så langt - men jeg tror alle forstod genialiteten til Wii da den ble demonstrert på E3 2006, og det at vi sliter med å forstå genialiteten her, er nok ikke et godt tegn med tanke på det utvidede markedet.

Lenke til kommentar

Forresten, så vil jeg si en positiv ting som jeg ikke har tenkt så mye på foreløpig. Jeg var redd for at Nintendo skulle ditche Motion-kontroll totalt med Project Café - men med bare en (eller potensielt to, det er vist ikke bestemt enda) Wii U-kontroller mulig per Wii U-enhet, så betyr dette at Wiimote&Nunchuk-komboen faktisk blir videreført som en essensiell del av konsollen. Skal en spille 2 eller flere, så må man ha noen remoter - og slik sikrer Nintendo at en mye større andel av Wii U-eiere vil eie Wiimotes enn feks er tilfellet med Move hos Sony. Forhåpentligvis fører det til at spill hvor det er hensiktsmessig med motion-kontroll fortsatt vil støtte dette også på Wii U!

Lenke til kommentar

En ting jeg hvertfall forventer med en slik kontroll er en 3/DS-player som lar oss spille 3/DS på TVen. Dette er noe jeg virkelig savner nå, etter å ha blitt bortskjemt med super gameboy og gameboy player til tidligere konsoller.

Det hadde vært awesome!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...