Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 USB 2.0 er jo passe tregt da, hvis det er det de går for. Bombe at du kommer med noe negativt Jeg aner ikke hva de går for. Det kan være raskt, eller tregt, men jeg tipper at det vil funke. Nei, men hør her altså, hvorfor lar ikke Nintendo oss bytte ut harddisken selv? Hvis Sony greier det, hvorfor ikke Nintendo og eventuelt MS(som selger sine grovt overprisede harddisker som kun kan brukes i 360). Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 http://thisismynext.com/2011/06/07/nintendo-wii-u-games-xbox-360-ps3-fak/ Ups,,,, Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 USB 2.0 er jo passe tregt da, hvis det er det de går for. Bombe at du kommer med noe negativt Jeg aner ikke hva de går for. Det kan være raskt, eller tregt, men jeg tipper at det vil funke. Nei, men hør her altså, hvorfor lar ikke Nintendo oss bytte ut harddisken selv? Hvis Sony greier det, hvorfor ikke Nintendo og eventuelt MS(som selger sine grovt overprisede harddisker som kun kan brukes i 360). Mulig det er fordi de vil ofre alt for å ha samme kompakte størrelse som den forrige konsollen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, men hør her altså, hvorfor lar ikke Nintendo oss bytte ut harddisken selv? Hvis Sony greier det, hvorfor ikke Nintendo og eventuelt MS(som selger sine grovt overprisede harddisker som kun kan brukes i 360). Kanskje de gjør det? Hva vet jeg. Foreløpig vet vi lite om lagrinsmetodene på Wii U, men jeg synes ihvertfall det er positivt at vi kan koble til andre harddisker via USB. Er du forøvrig såpass interessert i Wii U at du vurderer å kjøpe en? http://thisismynext.com/2011/06/07/nintendo-wii-u-games-xbox-360-ps3-fak/ Ups,,,, Hvis dette er sant, så lover det ikke spesielt bra Dog, det kan bety at spillene som ble vist vil se bedre ut på Wii U - men det er dårlig substitutt mot den garantien det var å se spill kjøre på hardwaren. Jaja. Som med 3DS så virker dette som en ganske rushet annonsering får en si. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 http://thisismynext.com/2011/06/07/nintendo-wii-u-games-xbox-360-ps3-fak/ Ups,,,, Meh, det visste vi vel egentlig? Det var jo bare en rekke klipp fra spill som vil komme til WiiU for å vise at de har støtte fra andre utviklere, ikke for å vise hva maskinen var god for. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Når Wii U kommer ut og starter og lansere multiplatformspill, så bare vet jeg det blir comparison videoer med en gang mellom de 3 konsollene. Skal Nintendo ha en sjangse her må spillene se bedre ut på Wii U. helst skal en fyr som sitter med en Xbox 360 si: "Oi, Battlefield 3 ser såpass mye bedre ut på Wii U, at jeg bare må ha den konsollen." Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Så, hva synes dere om Zelda HD? Det ser ganske bra ut. Grafikk har jo absolutt noe å si. AtW Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Tviler på at det blir noen kjempe forskjell mellom WiiU og de to andre konsollene fra Microsoft og Sony. Det å ha 1080p gir ikke automatisk bedre visualitet. Endret 7. juni 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, men hør her altså, hvorfor lar ikke Nintendo oss bytte ut harddisken selv? Hvis Sony greier det, hvorfor ikke Nintendo og eventuelt MS(som selger sine grovt overprisede harddisker som kun kan brukes i 360). Kanskje de gjør det? Hva vet jeg. Foreløpig vet vi lite om lagrinsmetodene på Wii U, men jeg synes ihvertfall det er positivt at vi kan koble til andre harddisker via USB. Er du forøvrig såpass interessert i Wii U at du vurderer å kjøpe en? Nei, jeg er vel egentlig ikke det. Men så er det mye som må avklares først: Pris, spesifikasjoner, spill osv. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, jeg er vel egentlig ikke det. Men så er det mye som må avklares først: Pris, spesifikasjoner, spill osv. Jeg har en følelse av at du er såpass godt plantet i Sony-leiren at Nintendo kan komme med så gode svar de bare vil - og vil likevel ikke få deg med. Men jeg er enig, det er mange usikkerhetsmomenter vi bør finne ut av enda. Jeg poster det jeg finner ut av her, men jeg kan ikke svare deg på alt enda Det ser ganske bra ut. Grafikk har jo absolutt noe å si. AtW Det er vel heller ingen som påstår at det ikke har noe å si, men jeg tror at jeg og mange andre vil si at grafikk er mindre viktig enn mye annet. Slik er det ihvertfall for meg Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Men hvis man kan få best mulig grafikk, så er jo det bare bra. Endret 7. juni 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er vel heller ingen som påstår at det ikke har noe å si, men jeg tror at jeg og mange andre vil si at grafikk er mindre viktig enn mye annet. Slik er det ihvertfall for meg Tja, jeg vil nå si at overraskende mange påstår at det ikke har noe å si. Det er jo såklart feil, men det påstås allikevel ganske ofte. AtW 1 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Tja, jeg vil nå si at overraskende mange påstår at det ikke har noe å si. Det er jo såklart feil, men det påstås allikevel ganske ofte. AtW Det er jo virkelig, virkelig helt opp til den enkelte. Noe annet blir helt hjelpesløst å påstå. Endret 7. juni 2011 av Calath Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tja, jeg vil nå si at overraskende mange påstår at det ikke har noe å si. Det er jo såklart feil, men det påstås allikevel ganske ofte. AtW Det er gjerne en del som overdriver litt når de diskuterer med folk som er veldig opptatt av det visuelle som kommer med slike utalelser vil jeg tro. Kanskje kan noen til og med finne sitater av meg der jeg skriver det, men om man tenker seg litt om, så vet alle at det visuelle betyr noe - det er bare varierende hvor viktig det er for forskjellige mennesker. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tja, jeg vil nå si at overraskende mange påstår at det ikke har noe å si. Det er jo såklart feil, men det påstås allikevel ganske ofte. AtW Det er jo virkelig, virkelig helt opp til den enkelte. Noe annet blir helt hjelpesløst å påstå. Sålenge du ikke er blind, så er det ingenting som tyder på at det visuelle ikke har noe å si, for noensomhelst. AtW 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sjakk blir ikke mere spennende selv om man kjøper smaragdbrikker til 20000 heller. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sjakk blir ikke mere spennende selv om man kjøper smaragdbrikker til 20000 heller. Klart det blir. 1 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Sålenge du ikke er blind, så er det ingenting som tyder på at det visuelle ikke har noe å si, for noensomhelst. AtW Spørs jo helt hvilket perspektiv man setter det i, er det snakk om grafikk som er så dårlig at man ikke forstår hva som foregår på skjermen, så ja, absolutt. Men herregud, ta Final Fantasy og gamle Zelda-spill som et eksempel. En god del av dem er UENDELIG mange ganger bedre og morsommere enn sine yngre brødre, og i den forstand har det visuelle ekstremt lite til ingenting å si. Endret 7. juni 2011 av Calath Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg hadde egentlig tenkt til å legge meg, men jeg er bare en for håpløs Nintendo-fan til at jeg klarer det nå. En time igjen til Nintendo skal snakke med journalister om et-eller-annet i TO timer, andre som er klare for å følge med? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sjakk blir ikke mere spennende selv om man kjøper smaragdbrikker til 20000 heller. Sjakk har verken enn oppfølger eller noe endring i selve spillstrategien. Spill derimot, fortsetter å utvikle seg der lyd, grafikk og ikke minst gameplay stadig utbreder seg. Jeg pleier som oftest å velge spill ut fra det jeg ser først. Har det f.eks dårlig grafikk vil jeg heller se på andre titler først før jeg engang vurderer å kjøpe spillet. Dette er spesielt fra Wii/GC/PS2/Xbox generasjonen. PS360 generasjonen er så vanskelig å se forskjell på god grafikk og middels at jeg nå ikke bryr meg lenger. Jeg ser fremdeles om det er dårlig og det er de jeg fremdeles holder unna, mest pga disse ofte ikke er AAA titler @FrihetensRegn: HD gjør faktisk spillene penere ut. Jeg har lastet ned Dolphin Emulator til Wii og merker selv at det er så mye glattere og penere at jeg ønsker Wii i det minste kunne kjøre 720p, slik Xbox 1 kunne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg