Gå til innhold

Nintendo E3-tråd (2011)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zelda HD video

Håper dette videreutvikles til et faktisk spill! Passer perfekt etter et mer artistisk/fargerikt Skyward Sword.

Enig! Den demonstrasjonen så genial ut :)

Hm, pressereleasen får det til å høres ut som to forskjellige spill nærmest, men får se hvordan de ender opp. Uansett, Ninja Gaiden tilbake på Nintendo-konsoll er jo moro.

Jepp, derfor jeg skrev det jeg skrev. Det må nesten bli sånn om Ninja Gaiden 3 kommer mange måneder tidligere på PS360. Jeg kommer ihvertfall til å vente med å skaffe det på en av de plattformene til jeg vet nærmere detaljer om dette.

Ble ikke akkurat overrasket siden de jobbet så close på Other M. Blir veldig artig og kommer til å skaffe både til PS3/360 og Wiiu uten å nøle:)

Mest sannsynelig får spillet flere måter å kontrolere Ryu på, men lurer veldig på hvordan grafikken blir.. 60FPS i 1080p Ninja Gaiden hadde vært konge!

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Har prøvd både IE9 og FF4.

Pussig, da vet jeg ikke. Funker fint her ihvertfall.

Roundtable time info:

Tuesday, June 7, 2011:

-Nintendo roundtable, number one @ 5:30PM PT - 7:30PM PT, 8:30PM ET - 10:30PM ET

Wednesday, June 8, 2011:

-Nintendo roundtable, number two @ 5:30PM PT - 7:30PM PT, 8:30PM ET - 10:30PM ET

02.30 til 04.30! Her må det komme mye interessant med to timer?

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Så, hva synes dere om Zelda HD?

untitled-1h886r8gc.jpg

Ærlig talt har jeg ikke hatt lyst på nintendo siden Nintendo 64. Tror det har endret seg nå.

Om du er ute etter noe skikkelig Hightech - så er ikke Nintendo stedet å lete. Men om du liker potensialet i kontrolleren og Nintendos egne serier, så bør dette bli et glimrende kjøp!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...