Ivantacus Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er absolutt med, men vi bør vel ikke håpe på for store ting i kveld da. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 IGN har en liten prat om Wii U. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Prøver å finne ut av når de pratene er nå! Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
lyon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Zelda HD video Håper dette videreutvikles til et faktisk spill! Passer perfekt etter et mer artistisk/fargerikt Skyward Sword. Enig! Den demonstrasjonen så genial ut Hm, pressereleasen får det til å høres ut som to forskjellige spill nærmest, men får se hvordan de ender opp. Uansett, Ninja Gaiden tilbake på Nintendo-konsoll er jo moro. Jepp, derfor jeg skrev det jeg skrev. Det må nesten bli sånn om Ninja Gaiden 3 kommer mange måneder tidligere på PS360. Jeg kommer ihvertfall til å vente med å skaffe det på en av de plattformene til jeg vet nærmere detaljer om dette. Ble ikke akkurat overrasket siden de jobbet så close på Other M. Blir veldig artig og kommer til å skaffe både til PS3/360 og Wiiu uten å nøle:) Mest sannsynelig får spillet flere måter å kontrolere Ryu på, men lurer veldig på hvordan grafikken blir.. 60FPS i 1080p Ninja Gaiden hadde vært konge! Endret 7. juni 2011 av lyon Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Mario Party 9 bekreftet for Wii. Zzzzzzzzzzz Mario Party er jo kjempegøy, så synes det er flott at det kommer. Og Wii har bare hatt det ene foreløpig, mens GameCube fikk 4. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dagens er vistnok dedikert til førstepartsspill, mens morgendagens er for tredjepartsspill. Blant annet så vil Ubisoft vise et helt nytt Assassins Creed (ikke Revelations). Men finner ikke tidspunket enda, pussig nok. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg får ikke denne siden til å virke: http://e3.nintendo.com/hw/#/introduction Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er veldig vanskelig å finne informasjon om de roundtablesene, men ser ut som det kan være klokken tre i natt - i så fall blir det vel muligens for sent for de fleste av oss Jeg får ikke denne siden til å virke: http://e3.nintendo.com/hw/#/introduction Skift nettleser. Funker fint i Firefox 4. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har prøvd både IE9 og FF4. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Har prøvd både IE9 og FF4. Pussig, da vet jeg ikke. Funker fint her ihvertfall. Roundtable time info: Tuesday, June 7, 2011: -Nintendo roundtable, number one @ 5:30PM PT - 7:30PM PT, 8:30PM ET - 10:30PM ET Wednesday, June 8, 2011: -Nintendo roundtable, number two @ 5:30PM PT - 7:30PM PT, 8:30PM ET - 10:30PM ET 02.30 til 04.30! Her må det komme mye interessant med to timer? Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Blir spennende å høre hvordan de skal fikse online. Reggie virket ganske selvsikker på at de kom til å gjøre folk fornøyde. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Online blir sikkert fint det, de skal jo tross alt ha spill som BF3. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvis ikke Reggie hadde virket 100% selvsikker uansett, hadde han neppe vært president of Nintendo USA Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvis ikke Reggie hadde virket 100% selvsikker uansett, hadde han neppe vært president of Nintendo USA Haha, akkurat det tenkte jeg også Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 En kul nyhet er at man kan bruke hvilken harddisk man vil til den gjennom USB-utgangene på den - slik slipper vi å drive å kjøpe dyre, Nintendo-harddisker om vi allerede har andre ting liggende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ærlig talt har jeg ikke hatt lyst på nintendo siden Nintendo 64. Tror det har endret seg nå. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Så, hva synes dere om Zelda HD? Ærlig talt har jeg ikke hatt lyst på nintendo siden Nintendo 64. Tror det har endret seg nå. Om du er ute etter noe skikkelig Hightech - så er ikke Nintendo stedet å lete. Men om du liker potensialet i kontrolleren og Nintendos egne serier, så bør dette bli et glimrende kjøp! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 En kul nyhet er at man kan bruke hvilken harddisk man vil til den gjennom USB-utgangene på den - slik slipper vi å drive å kjøpe dyre, Nintendo-harddisker om vi allerede har andre ting liggende! USB 2.0 er jo passe tregt da, hvis det er det de går for. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 USB 2.0 er jo passe tregt da, hvis det er det de går for. Bombe at du kommer med noe negativt Jeg aner ikke hva de går for. Det kan være raskt, eller tregt, men jeg tipper at det vil funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg