kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Team Ninja har annonsert et eklsusivt Ninja Gaiden-spill til Wii U - ser ut som det blir en variant av Ninja Gaiden 3, for det heter Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge. Blir spennende å se! Det ble da vist på konferansen og det var tydelig ikke et eget spill. Det er ganske sikkert Ninja Gaiden 3 + DLC. Kanskje noen eksklusive brett eller lignende. Spillet kommer ut i 1. kvartal til PS3/X360, så da er det naturlig at WiiU-gamerne får med litt ekstra stuff da det kommer ut senere. Endret 7. juni 2011 av kilik Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kirby Wii har fireplayer, både Meta Knight og King Dedede blir spillbare! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Shigeru Miyamoto, sa at de som registrerer sitt Zelda OoT 3D, vil få en CD med musikk fra spillet. Er dette noe som også er mulig for oss i Norge å få tak i, eller vil ikke dette bli tilgjengelig i Norge? Vi er jo tross alt ikke med i Club Nintendo samarbeidet Jeg tipper det ikke gjelder her i Norge. Latterlig at Nintendo ENDA IKKE har club Nintendo her. Da jeg fikk NES i 1991 ble jeg medlem av Club Nintendo - når var det egentlig de sluttet med å ha det i Norge? Enig i at det er teit. Jeg fikk veldig lyst på de CDene det øyeblikke de fortalte om dem. Håper det blir mulig å få tak i dem for oss også. Det er ingen ting galt i å være en fanboy - og jeg opplever at nesten alle som skriver her inne har en eller annen preferanse. Det gjelder meg selv, og det gjelder Only Chaos og mange flere. Det viktige er å kunne anerkjenne det som er bra hos de andre, å kunne kritisere det som er mindre bra hos dem man selv foretrekker. Jeg liker det jeg leser her. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Waddle Dee er vist den fjerde du kan spille med (hvem er det?) Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Leser på 3DS forumet at folk laster ned Links Awakening og trailer av Paper Mario 3D. Ser ikke de på eshoppen på min 3DS i hvert fall, får da håpe det kommer til Europa og. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det ble da vist på konferansen og det var tydelig ikke et eget spill. Det er ganske sikkert Ninja Gaiden 3 + DLC. Kanskje noen eksklusive brett eller lignende. Spillet kommer ut i 1. kvartal til PS3/X360, så da er det naturlig at WiiU-gamerne får med litt ekstra stuff da det kommer ut senere. Ja, det var vel noe slikt jeg impliserte i det jeg skrev? Her er den offisielle pressereleasen fra TK: TECMO KOEI AMERICA UNVEILS HIGHLY ANTICIPATED NINJA GAIDEN 3 FOR PLAYSTATION 3 AND XBOX 360 ALONG WITH ADDITIONAL NEW GAMES AT THE 2011 ELECTRONIC ENTERTAINMENT EXPO Team NINJA in Development of Two New NINJA GAIDEN Games – Ninja Gaiden 3 and New Ninja Gaiden* Title Exclusively Being Created for Nintendo’s New Console, Wii U BURLINGAME, Calif., June 7, 2011 – TECMO KOEI America, a leading developer of interactive games, today announced its Electronic Entertainment Expo (E3) 2011 lineup of titles. The upcoming featured titles represent a bold new direction of TECMO KOEI America Corp. Under TECMO KOEI America, the company will have new reach amongst the latest in innovative technologies and design as well as continue to redefine the action genre. E3 2011 will mark a new era for the company as it reveals four unique titles ranging from ninja action to motion censored horse racing. TECMO KOEI booth is located in the South Hall, Booth #2447. TECMO KOEI America also announces today its plans to develop game software for Nintendo’s new console – Wii U™. For the new console, Wii U, TECMO KOEI America and Team NINJA will deliver a new title from the famed NINJA GAIDEN franchise, NINJA GAIDEN 3 Razor’s Edge (*working title). “TECMO KOEI America continues to evolve and reach new heights in the gaming world” said Tak Yamamoto, Executive Vice President of TECMO KOEI America. “Our E3 lineup reflects a strong, fun and amazing new portfolio of titles that encompasses both high quality console action and explosive social engagement, all of which defines the essence of TECMO KOEI America and its direction in the future.” Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Leser på 3DS forumet at folk laster ned Links Awakening og trailer av Paper Mario 3D. Ser ikke de på eshoppen på min 3DS i hvert fall, får da håpe det kommer til Europa og. Det er en av de nye featurene som er blitt litt "glemt" i alle annonseringene - nedlastbare trailere vil være et fast innslag av eshopen fremover. Det ble forøvrig også annonsert at Wii U vil få muligheten til å laste ned hele butikkspill. Den kommer bare med flashminne (ryktene sier 8GB), men med mulighet til å koble til harddisk, så jeg tipper kanskje Nintendo selger den uten harddisk for å få ned prisen, og så kan man kjøpe det selv om man ønsker det. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 for Kirby Wii. Ser ut som et helt ok Kirby-spill for de som liker han Kult med fireplayer! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Zelda HD video Håper dette videreutvikles til et faktisk spill! Passer perfekt etter et mer artistisk/fargerikt Skyward Sword. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Leser på 3DS forumet at folk laster ned Links Awakening og trailer av Paper Mario 3D. Ser ikke de på eshoppen på min 3DS i hvert fall, får da håpe det kommer til Europa og. Har ikke handla noe på e-shop enda, men det hadde jeg kjøpt uten å nøle. Får håpe det dukker opp snart da. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ja, det var vel noe slikt jeg impliserte i det jeg skrev? Her er den offisielle pressereleasen fra TK: Ninja Gaiden 3 and New Ninja Gaiden* Title Exclusively Being Created for Nintendo’s New Console, Wii U Hm, pressereleasen får det til å høres ut som to forskjellige spill nærmest, men får se hvordan de ender opp. Uansett, Ninja Gaiden tilbake på Nintendo-konsoll er jo moro. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Zelda HD video Håper dette videreutvikles til et faktisk spill! Passer perfekt etter et mer artistisk/fargerikt Skyward Sword. Enig! Den demonstrasjonen så genial ut Hm, pressereleasen får det til å høres ut som to forskjellige spill nærmest, men får se hvordan de ender opp. Uansett, Ninja Gaiden tilbake på Nintendo-konsoll er jo moro. Jepp, derfor jeg skrev det jeg skrev. Det må nesten bli sånn om Ninja Gaiden 3 kommer mange måneder tidligere på PS360. Jeg kommer ihvertfall til å vente med å skaffe det på en av de plattformene til jeg vet nærmere detaljer om dette. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 for Paper Mario 3D. Ser mer ut som Super Paper Mario enn de klassiske spillene. ser forresten sinnsykt oppgradert ut - eller er det bare mine minner som bedrar meg? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Virker som de har lagt en del jobb i Zelda-demoen. Men med tanke på hvor lenge det vanligvis er mellom hvert Zelda-spill er det neppe noe man kan vente seg før det har gått noen år. Endret 7. juni 2011 av kilik Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Mario Party 9 bekreftet for Wii. Zzzzzzzzzzz Virker som de har lagt en del jobb i Zelda-demoen. Men med tanke på hvor lenge det vanligvis er mellom hvert Zelda-spill er det neppe noe man kan vente seg før det har gått noen år. Det kan jo hende at litt av grunnen til at SS er så tregt er at de har jobbet på begge samtidig? Tviler dog egentlig, og tipper vi snakker ihvertfall 3 år frem i tid før vi får se dette. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ser forresten sinnsykt oppgradert ut - eller er det bare mine minner som bedrar meg? Langt mer en bare en simpel port i alle fall. Skimter bedre textures, mer detaljer. Ser ut til å ha fått omtrent samme overhaling som Ocarina of Time... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ny IP fra Nintendo? The Rolling Western. Aner ikke hva jeg skal si om det, så rart ut. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jaja, bra at Wii får litt støtte fortsatt selv om det ikke akkurat er de aller mest spennende spillene. Er jo utrolig nok over 4 år siden forrige Mario Party-spill kom ut nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg liker Mario Party. Jeg så tittelen på storskjermen på slutten av konferansen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jaja, bra at Wii får litt støtte fortsatt selv om det ikke akkurat er de aller mest spennende spillene. Er jo utrolig nok over 4 år siden forrige Mario Party-spill kom ut nå. Helt sykt! De 8 andre kom vel 8 år på rad, gjorde de ikke? Jeg har faktisk aldri spilt Mario Party, så jeg skal ikke utale meg om de, men virker vel ikke helt som min greie. Sikkert ok for det de er. Hva tror dere Nintendo annonserer på praten i kveld da? Regner med vi benker oss her og føler med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg