Gå til innhold

Nintendo E3-tråd (2011)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hallo... Hvordan er det mulig å tro at det der var tillegsutstyr til Wii??

I filmen som fulgte annonseringen av kontrollen var det kun video fra spill til Wii, altså var det ikke opplagt at det var en helt ny konsoll baki der.

Jeg tror egentlig navnet er ganske smart. Det kobler det sammen med Wii som folk flest kjenner til og elsker fordi det er casual og gøy og hyggelig, og virkelige "gamers" bryr seg jo ikke hva navnet er uansett. Resultatet er at alle er fornøyde =)

Nei. Det ble vist techdemoer basert på wii-franchiser. Men det kom helt klart frem at dette var en ny konsoll.

Forøvrig er jeg enig med deg om at navnet bare er et navn, og har ingen betydning. Men jeg hadde i det minste håpet på litt mer kreativitet rundt designet på konsollen, slik at den ikke lignet så mye på Wii.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bekreftet på gametrailers at boksen i filmen er Wii U.

Sjekk øverst på denne siden også!

Så bildene, men følte en liten mulighet for at det kunne være en foreløpig modell da den på ingen måte ble presentert tydelig.

Lenke til kommentar

Jeg tror Nintendo prøver å få fokusen bort fra specs-jaget. Teknologien har lite å si for gameplay. Hvor mange vintage spill mener vi er bedre enn alle nyere spill fremdeles? Ganske mange. Og de var laget på teknologi som lommekalkulatorer har forbigått for lengst.

En konsoll er teknologi. Teknologi har åpenbart ganske mye å si for gameplayet. De kan ikke installere en gameplay-chip i konsollen sin.

Ellers så er jeg kanskje fantasiløs, men jeg synes den nye kontrolleren virker snever. Den kan kanskje være kul til noen småting, multiplayer og litt ymse. Men ellers? Å ha HUD-elementer på den ser jeg på som en dårlig ide.

AtW

Lenke til kommentar

Konsollen må vel være en del kraftigere enn 360 og PS3 da den vil bruke 1080p som standard.

Nintendo nektet å sammenligne med PS3/360 i intervjuet, men presiserte at det ville i alle fall være like bra og i 1080p.

Lenke til kommentar

Om kontrolleren (fra game informer):

The back has a nice curve to it that allows you to cradle it in your hands in a way that’s comfortable despite the controller’s size.

Jeg er fornøyd med det jeg har sett av den nye konsollen så langt. Kompatibel med Wii spill og alt tilbehør. Designet innfrir. Håper at avanserte spill kan spilles på 6" skjermen (virker jo sånn)

Alt kan streames og slik spilles på kontrolleren!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

vel ja... om specsene stemmer har WiiU kanskje kraftigere grafikk enn 360 og Ps3. Ati 4xxx serien.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Nå er det Zelda-demo her!

Det ser faktisk utrolig bra ut. Har faktisk vært litt bekymret for dette spillet, men jeg har blitt en "believer". Gameplayet ser bedre ut en noen gang, motion plus fungerer faktisk! Grafikken er også flottere enn det var før ser det ut som. Gleder meg virkelig!

Lenke til kommentar

Bleh, jeg tuna inn for seint, nå er det bare PSP-demo.

Kan spole bakover :thumbup:

Nå er det Zelda-demo her!

Det ser faktisk utrolig bra ut. Har faktisk vært litt bekymret for dette spillet, men jeg har blitt en "believer". Gameplayet ser bedre ut en noen gang, motion plus fungerer faktisk! Grafikken er også flottere enn det var før ser det ut som. Gleder meg virkelig!

Veldig enig der.

Lenke til kommentar

vel ja... om specsene stemmer har WiiU kanskje kraftigere grafikk enn 360 og Ps3. Ati 4xxx serien.

Wii U er kraftigere enn begge de to. Den naturlige resolusjonen er 1080p, mot 760p på PS360.

Jeg er faktisk litt mer positiv nå til Wii U enn jeg var under konferansen, har lest litt mer om den, og jeg liker mye av det som står skrevet om de forskjellige tech-demoene. Veldig skuffende at det ikke ble vist så mange spill, men kanskje de sparer det til TGS? Så får vi håpe at det blir andre nyheter på konferansene i kveld og i morgen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...