Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er smart av Nintendo å ikke gå bort fra Wii-navnet, det er i dag en sterkere merkevare enn Nintendo - selv om mange av dere hater det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Zelda HD er annonsert - det var ikke lett å få med seg fra konkurransen. Men bildene fra demoen er et skikkelig spill. Fra twitter: They just teased Zelda HD. My impressions of a lengthier demo soon. Skrevet av IGNs Nintendo Editor in chief, Rich George. Ja, lurte litt på akkurat det der selv da jeg så det. I den demonstrasjonen av Wii U (merkeligste navn noen sinne?) var det et zelda spill, og det så ikke ut som Skyward Sword. Det hadde vært kult med TP i HD på Wii U, så håper det er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette blir definitivt ett kjøp, men er ikke helt overbevist om at kontrolleren er så veldig behagelig. Men nå har ikke jeg prøvd den heller så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det hadde vært kult med TP i HD på Wii U, så håper det er det. Håper på et helt nytt Zelda-spill jeg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Haha, steike som IGN spyr ut twitters nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 De lar oss sitte med masse spørsmål nettop fordi de VIL at vi skal ha lyst på mere. Nå kommer hele internett til å buzze om presentasjonen i ukesvis, om ikke månedsvis. Og det er jo NØYAKTIG det iwata & co vil. Å vise alt og gi ut alle fakta med en gang er dårlig markedsstrategi, da risikerer de at folk glemmer det helt til like før den kommer ut. Da kunne de holdt tilbake navnet på konsollen Selvfølgelig er det litt markedsføring oppi dette, men jeg føler ikke at de greide å komme med så mye storartet noen gang. Var det virkelig nødvendig å bruke den spoten på å fortelle om verdensturneen til et symfoniorkester? Greit nok at det er relevant til en veldig stor Nintendo-serie, men slik som han bar frem om Zelda virker det som om de heller kunne ha holdt en egen konferanse som Zelda-serien og konsentrert seg om litt mer generelle nyheter. Som hvordan de ser for seg at Battlefield 3, Batman Arkham City også videre skal te seg på skjermen til Wii U. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Det hadde vært kult med TP i HD på Wii U, så håper det er det. Håper på et helt nytt Zelda-spill jeg! Det er jo selvsagt det beste ja. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Her er et preview av konsollen. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Men hallo... Hvordan er det mulig å tro at det der var tillegsutstyr til Wii?? I filmen som fulgte annonseringen av kontrollen var det kun video fra spill til Wii, altså var det ikke opplagt at det var en helt ny konsoll baki der. Jeg tror egentlig navnet er ganske smart. Det kobler det sammen med Wii som folk flest kjenner til og elsker fordi det er casual og gøy og hyggelig, og virkelige "gamers" bryr seg jo ikke hva navnet er uansett. Resultatet er at alle er fornøyde =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor ikke bare kalle den Wii 2. Høres bedre ut enn Wii U. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ingen fornuftige bør egentlig bry seg om navnet - det som er viktig er hva konsollen kan gjøre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det hadde vært kult med TP i HD på Wii U, så håper det er det. Håper på et helt nytt Zelda-spill jeg! Jeg også. I tillegg til en HD versjon av TP. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Wii 2 er KJEDELIG..det er som om Microsoft bare hadde driti i kreativitet og kalt 360 for Xbox 2. Mao det samme som Sony gjør med PS'ene. Og hvis du syns det er "flaut" å si det nye navnet, er det jo bare å si "den nye wii'en" Endret 7. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Synes den bare kunne bli kalt Nintendo Stream jeg. Var blitt så vant til det Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nok navnekrangel, noen som vet vekten på kontrolleren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 jaja den skal være kraftig nok til å takle Battlefield 3. Så det er imponerende. Da er kanskje dette den første next gen konsollen. Rart de ikke nevnte spesifikasjonene til hardwaren. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Intervju med Nintedopresidenten på gametrailers nå. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Live intervju med Reggie nå. Single Touch. Endret 7. juni 2011 av taterfyrings 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 jaja den skal være kraftig nok til å takle Battlefield 3. Så det er imponerende. Da er kanskje dette den første next gen konsollen. Rart de ikke nevnte spesifikasjonene til hardwaren. Nintendo har ikke gitt ut specs siden gamecube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg