Gebby Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Grunnen til at man skal kjøpe WiiU er jo selvfølgelig at den har alle spillene som PS3 og 360 har, men i tillegg har den Mario, Smash bros, metroid, castlevania, zelda etc. Problemet tidligere har jo vært at hvis man har vært en nintendo fan har man måttet velge bort spill som fifa, madden, modern warfare med mer, men nå er dette problemet løst Det som står igjen som mulig problem for meg er prisen. Hvis de skal ha prisen høyt over Wii sin bør den være en del kraftigere enn PS3. PS3 er jo egentlig kjempebillig, man gidder ikke kjøpe en konsoll til 5000,- hvis den vil bli forbikjørt lett om et par år av sony og microsofts neste. Liker forsåvidt ikke at kontrollen egentlig er en iPad med knapper. Den burde heller sett ut som en kontroll med en skjerm. 1 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sjølve presentasjonen kunne vore mykje betre, får følelsen av at dei eigentleg er litt for tidleg ute med annonseringa, at dei rett og slett ikkje har meir å vise fram på WiiU. Og eg sit igjen med alt for mange spørsmål!Nintendo snakka varmt om internett, har dei endeleg tatt til vet og laga eit bra system? Kva er spesifikasjonane? Er dei i det heile tatt bestemt? Kva blir pris? Korleis er det å spele PS3/360-portar på maskina? Need more information! Men Nintendo vant lett for min del, dei andre hadde ikkje noko i nærleiken å vise til, som vi ikkje allereie viste. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Neste konsoll som vi får se er Playstation 4, neste år. Deretter en ny xbox vil jeg tippe. Neppe. De kommer nok ikke før 2014, 2013 tidligst. Så PS4 på E3 til neste år, i salg sent i 2013. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Zelda HD er annonsert - det var ikke lett å få med seg fra konkurransen. Men bildene fra demoen er et skikkelig spill. Fra twitter: They just teased Zelda HD. My impressions of a lengthier demo soon. Skrevet av IGNs Nintendo Editor in chief, Rich George. Skyward Sword da? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nintendo har en slags pressekonferanse senere i kveld også, og en i morgen. La oss håpe vi får vite mer da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 De lar oss sitte med masse spørsmål nettop fordi de VIL at vi skal ha lyst på mere. Nå kommer hele internett til å buzze om presentasjonen i ukesvis, om ikke månedsvis. Og det er jo NØYAKTIG det iwata & co vil. Å vise alt og gi ut alle fakta med en gang er dårlig markedsstrategi, da risikerer de at folk glemmer det helt til like før den kommer ut. 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Flere ting om den nye kontrolleren: Wii U controller has mic, gyro, camera, rumble, 4 shoulder buttons, 4 face buttons, d-pad, touch screen, 2 sticks and speakers Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Liker forsåvidt ikke at kontrollen egentlig er en iPad med knapper. Den burde heller sett ut som en kontroll med en skjerm. Eller enda bedre: La oss bruke DSen eller 3DSen som kontroller. Da kan de selge WiiU billigere, og vi slipper å måtte bruke en iPad som kontroller. Win-Win. Flere ting om den nye kontrolleren: Rumble confirmed. Microphone. Speakers. Gyroscope. Camera. 3DS har alt det der. Endret 7. juni 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 DS klarer neppe å streame tv-bildet direkte lagfritt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 DS klarer neppe å streame tv-bildet direkte lagfritt. Korrekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Håper at Wii U i markedet presser Sony og Microsoft til å utvikle seg. En tredje konsoll som klarer voksne AAA games blir bråk. Glad Nintendo til slutt fikk Ps3/360 grafikk. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 DERSOM kontrollen er komfortabel å holde og har lang batteritid tror jeg det blir en veldig stor suksess blant alle spillere. Liker virkelig ideen om stor skjerm på kontrollen. Ingen tvil om at dette gir veldig mange gode muligheter uten at det blir slitsomt. Veldig spent på hvor kraftig maskinen er. Håper virkelig den er tydelig kraftigere en 360 og PS3. Skuffet meg ikke noe særlig at vi ikke fikk vite om store titler enda - det er alt for tidlig. Alle vet at Mario, Zelda, Metroid og co kommer, men spillene er åpenbart for tidlig i produksjonen til å vise noe særlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Zelda HD er annonsert - det var ikke lett å få med seg fra konkurransen. Men bildene fra demoen er et skikkelig spill. Fra twitter: They just teased Zelda HD. My impressions of a lengthier demo soon. Skrevet av IGNs Nintendo Editor in chief, Rich George. Ja, lurte litt på akkurat det der selv da jeg så det. I den demonstrasjonen av Wii U (merkeligste navn noen sinne?) var det et zelda spill, og det så ikke ut som Skyward Sword. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Herregud for en gjeng idioter som var samlet her inne! Vel, noen, ikke alle da. Virker som at ingen skjønte at det var kontrolleren til den nye konsollen som ble vist frem. Dette kom jo klart frem fra første stund, og man så jo konsollen stå ved siden av tvene i demoene dem viste... Jeg er enig i at mye info manglet, og at dem burde vist frem selve konsollen også. Men hallo... Hvordan er det mulig å tro at det der var tillegsutstyr til Wii?? Alt i alt synes jeg Nintendo imponerte mest av de tre store. Missfornøyd med navnet og designet på den nye konsollen til Nintendo. Det er lov å gå bort i fra Wii-franchisen. Men det blir da et kjøp her i gården! Edit: Jeg tipepr mer blir avslørt i løpet av uken. Det er slik det pleier å gjøres om jeg ikke husker feil. Endret 7. juni 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Edit: Teit dobbelposting... Endret 7. juni 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Denne konferansen er litt som om verdens deiligste supermodell kommer og NESTEN kler helt av seg, tar av seg BH'n med ryggen til og går av scenen igjen. Alle vil ha MER! NÅÅÅÅÅÅÅ!!! KOM TILBAKE!!! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ingen nærmere dato desssverre: "Nintendo says it will release sometime between April and December 2012" Tipper fortsatt på november 2012. Utrolig spent på specs, hvordan den måler seg de andre konsollene ytelsesmessig. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fra Game Informer: It will display 1080p via HDMI. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg får spille rollen som djevelens advokat her og si at jeg faktisk likte navnet WiiU. Det virker jo som om den generelle instillingen til navnet er det mørkeste hat. For min del klinger navnet fint, og det skiller seg ut fra konkurrentene. Greit nok er meningen bak navnet oppskrytt markedsjimbo, men navnet i seg selv er fett nok. Navnet får det til å høres ut som noe som underholder, og det er vel det som er poenget med et slikt navn. Liker bedre WiiU enn for eksempel Xbox/Xbox 360 som helt klart er navngitt for å høres "leet" ut. Når det er sagt er jeg spendt på hvilke spill som faktisk kommer til denne dingsen. Den vil helt klart få multiplatform-titler som også kommer til 360 og Playstation 3, det er jo den kraftig nok til. Hvor mye kraftigere den vistnok er enn 360 og PS3 gjenstår dog å se. Forhåpentligvis får den noen eksklusive tredjeparts-titler som kan lokke de mer spillinterreserte kundene til konsollen. Førsteparts-titlene blir nok helt klart knall. Nå har jeg ikke eid en Nintendo-konsoll siden GameCube, men er ikke umulig at det blir en WiiU på meg. Lurer også på om de har fått implementert en skikkelig online-løsning denne gangen, eller om man må fortsette slitet med disse friends-kodene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Juletider virker som en perfekt releasedato for en ny konsoll, ja. Nå vet vi at den er HD, og dermed helt ny grafikkmotor innenbords. Kommer nok til å erstatte Wii'n min etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg