Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Vi så den lille boksen som lå ved siden av TV'n i videoene, var vel en bevisst strategi for å få oss til å ville se mer mer mer. Nå har Nintendo skapt en buzz som kommer til å vare i månedsvis fremover. Endret 7. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 7/10 Fin presentasjon med orkesteret og Zelda-nostalgi. Kontrollen virker veldig interessant, men hva vil det koste? Savner spennende spillannonseringer fra Nintendos side. Eneste store var vel annonseringen av Smash Bros uten noen videre info. Third party var også veldig skuffende med stort sett bare PS3/360-porter, men selvsagt milevis bedre enn hva man ble vant til på Wii. Fortsatt mange spørsmål. Totalt sett rimelig bra. Nintendo hakket foran Sony i år med MS langt bak. 3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Konsollen. Sier jo ingen ting, jeg skulle gjerne likt å se hvordan den ser ut bak. Innganger/utganger også videre. Wii U er jo et grusomt navn da. Hva med ryktene om at den nye konsollen skulle hete Nintendo? Nintendo Nintendo? Ikke veldig sannsynlig. Og faktisk et verre navn en Wii U, selv om det i hvert fall ikke høres ut som en barneskole. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Wii U kommer ikke til å appellere veldig mye til hardcore spillere. ivertfall ikke meg. Kanskje om konsollen het Nintendo Nukem. Endret 7. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Gjelder å ikke ha for høye forventninger. Men må dog si at jeg er mer spent på 3DS titlene enn Wii U. Kommer til å kjøpe alle de som ble vist hehe. Når de viser skikkelig gameplay av det nye Zelda spillet og Mario spillet på Wii U tror jeg folk kommer til å bli mer fornøyde. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Hvis jeg skal oppsummere konferansen, så var den egentlig meget skuffende. Får C- av meg. Plusser var ny konsoll med tredjepartsstøtte, en del spill til 3DS og ikke minst åpningen med Zeldas 25-årsjubileum. Største minus er at vi enda ikke vet hvorfor vi skal kjøpe Wii U neste år, og at det var veldig lite spill. Det gjør at Sony etter min mening hadde den beste konferansen i år. I og med at det garantert kommer Mario og Zelda på den vet vi hvorfor vi skal kjøpe den. Men jeg skjønner hva du mener. De burde vist frem flere spill, pris, specs og selvsagt selve konsollen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Bare jeg som er dritt lei begrepet "hardcore gamere/spillere"? 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg likte heller ikke navnet - men navn betyr i det store og det hele veldig lite. Problemet var at det ikke var noen spill - ikke at navnet var teit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Slapp av, de kommer nok med både specs og spill etterhvert. E3 varer jo mange dager til. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 7/10 Fin presentasjon med orkesteret og Zelda-nostalgi. Kontrollen virker veldig interessant, men hva vil det koste? Savner spennende spillannonseringer fra Nintendos side. Eneste store var vel annonseringen av Smash Bros uten noen videre info. Third party var også veldig skuffende med stort sett bare PS3/360-porter, men selvsagt milevis bedre enn hva man ble vant til på Wii. Fortsatt mange spørsmål. Totalt sett rimelig bra. Nintendo hakket foran Sony i år med MS langt bak. 5/10 fra meg. Det startet bra med Zelda-orkesteret, og å annonserte både Link's Awakening og (gratis!) 4 Swords var meget bra. Deretter kom 3DSen på banen med flere bra gameplay-videoer, skjønt heller lite nytt. Luigi's Mansion 2 lover jo bra, men har aldri spilt det første. Bortsett fra det var det lite vi ikke visste fra før. Project Café lover bra (nekter å kalle den Wii U), men de sa ingenting om hva den vil koste, når den kommer i butikken, hvilke spesifikasjoner den har eller noe annet av interesse. De viste frem en del gameplay-videoer og CGI-trailere, men så vidt jeg så var det ingenting der som er eksklusivt. Jeg kan få alt annet på PS3, så hvorfor investere i Café? Det eneste måtte vel være Smash Bros, men jeg var ikke fan av de forrige, og det kommer på 3DS også uansett. Bra start, elendig avslutning, derav havner karakteren midt på treet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Neste konsoll som vi får se er Playstation 4, neste år. Deretter en ny xbox vil jeg tippe. Det jeg håper på er at dette setter i gang konsoll krigen igjen. Slik at det ikke tar så lang tid til de neste konsollene. Endret 7. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nintendo Nintendo? Ikke veldig sannsynlig. Og faktisk et verre navn en Wii U, selv om det i hvert fall ikke høres ut som en barneskole. Hadde jo isåfall bare blitt "Nintendo" da vettu, enkelt og greit. Kan dog se for meg en del forvirring med et slikt navn på en bestemt konsoll så det er forståelig at de ikke har valgt det navnet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Bare jeg som er dritt lei begrepet "hardcore gamere/spillere"? Du slipper nok ikke unna det med det første. Trøst deg med at folk som i ramme alvor erklærer seg for hardcore gamers, er fjorten år gamle og tror alt begynte med Halo. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 En elendig pressekonferanse fra Nintendo. Når en skal vise frem en ny konsoll så hva med å snakke om litt hva den er i stand til? Hvordan det i det hele tatt ser ut? Tydelig at Nintendo er veldig opptatt at vi skal fokusere på kontrolleren som virker som en hybrid av en standard kontroller og et nettbrett. Nintendo har jo vært fortvilet lenge nå på diverse Apps som selges billig og tar kunder bort ifra Nintendo. Det går nok ikke lenge før det dukker opp en haug diverse Apps på Nintendo sin egen online butikk når Wii U kommer for å ta opp konkurransen. Men det er bra at 3rd parts utviklere endelig blir med på å lage spill til Nintendo...men vil grafikken bli bedre en X360 eller PS3? Vil opplevelsen bli vesentlig bedre å spille med dette nettbrettet? Og jeg har nevnt det tidligere da folk flest viste at Nintendo ville komme med en slik kontroller så skrev jeg at om Sony vil så kan dem jo gjøre det samme med den kommende NGP til PS3. Den kan nok fungere på akkurat samme måte.... Nei Nintendo kom nok på en klar siste plass under E3 2011. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Neste konsoll som vi får se er Playstation 4, neste år. Deretter en ny xbox vil jeg tippe. Neppe. De kommer nok ikke før 2014, 2013 tidligst. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 selv bryr jeg meg ikke om wiiu ikke har grafikkraft til 6000kr, har en nice pc og, så det er ikke noe problem så lenge den er sterkere enn ps360. kontrolleren virket veldig bra, 3. party støtten så flott ut. grafikken i det zelda-spillet i wiiu-demoen var veldig lekker. skal nok skaffe meg tv og sofa på rommet når den kommer ut, skal bli digg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Gjelder å ikke ha for høye forventninger. Men må dog si at jeg er mer spent på 3DS titlene enn Wii U. Kommer til å kjøpe alle de som ble vist hehe. Når de viser skikkelig gameplay av det nye Zelda spillet og Mario spillet på Wii U tror jeg folk kommer til å bli mer fornøyde. Men Zelda og Mario-spill kunne jeg skaffet meg til mange andre konsoller. Jeg er interessert i noe nytt, ikke enda flere spill i de samme gamle franchisene. Jeg er ingen Nintendo-gutt og så derfor frem til denne konferansen fordi det skulle bli spennende å se om de kom med noe lokkende, dessverre guffer de på med det som for meg ser ut som argumenter mot Nintendo som utvikler. Jeg har ingen store følelser for deres serier, og om det er alt jeg får så lar jeg heller være. Jeg er fortsatt interessert i Wii U, men den skal måtte jobbe for mine penger. En interessant kontroller er ikke nok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Det har generellt sett vært 6-7 år mellom hver generasjon, så vi får nok ingen ny xbox eller ps enda på en stund. Kan ikke sitte og vente på neste generasjon flere år i forveien. Endret 7. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Zelda HD er annonsert - det var ikke lett å få med seg fra konkurransen. Men bildene fra demoen er et skikkelig spill. Fra twitter: They just teased Zelda HD. My impressions of a lengthier demo soon. Skrevet av IGNs Nintendo Editor in chief, Rich George. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Så langt mener jeg EA var best med blant annet Battlefield 3. og ikke noe bedre konsoll å spille det på enn en PC. Endret 7. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg