TuRb0 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ingen bilder av konsollen? Hvor er spesifikasjonene? Hm...dumt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Satser på at de gir ut en alternativ kontroller. Det å spille f.eks BF3 med den der må da funke grusomt? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Wii U? What next, will they go through all personal pronouns and in 4 years have the "Wii U I It They U more"? Today at 7:13pm Twitter Haha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Kommer nok haugevis av bilder og tech specs utover uka. De sa jo også at Wii U er kompatibel med alle wii-kontrollerene. Det virker som om dere tror dette var det ENESTE vi får høre eller se før release av konsollen. Endret 7. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Vi fikk ikke sett selve konsollen, Skyward Sword eller noen andre Wii-spill, som Last Story eller Kirby. Må si jeg er litt skuffet nå. 1 Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syns jeg ser meg selv sitte i stua med en kontroll på størrelse med ei badevekt i hendene og spiller battlefield.... not Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor ikke? Fordi du syns det ser teit ut selv om du er helt alene i rommet? Øhh.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 er det nettbrettet som ER konsollen? alså sender bildet til wiien? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke glem at E3 varer hele uka, ikke bare i dag. Mario fikk en Anniversary-samling da han fylte 25. Zelda får Link's Awakening i dag (!) på VC om jeg forsto det rett, 4 Swords gratis i september, OoT 3D er rett rundt hjørnet og Skyward Sword kommer mot slutten av året, og i tillegg har vi den der konserten med Zelda-musikk for å feire. Samus fortjener vel litt mer enn bare en liten sidenotis et sted? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nope vi har ikke sett selve enheten enda. Det er ikke en vanlig Wii. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det virker som om dere tror dette var det ENESTE vi får høre eller se før release av konsollen. Det virker som om du mener at vi ikke kan diskutere det vi allerede vet før den faktisk er i butikken. La oss nå diskutere det vi faktisk vet da. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor ikke? Fordi du syns det ser teit ut selv om du er helt alene i rommet? Øhh.. Fordi kontrolleren er alt for stor og uhåndterlig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Nokså katastrofal mangel på førstepartsspill till WiiU (eller staves det Wii U? WU?), luften gikk liksom ut av hele greien så snart de hadde presentert spillene fra THQ og co. Regnet med vi skulle få noe dramatisk fra EA, men det ble bare prat der også. Alt i alt, ikke kjempeimponert, selv om kontrollen sikkert er kjekk om du ikke har egen TV. Battlefield med den greien ville jeg ikke spilt, men det ville jeg ikke med noe dual analog-oppsett. Endret 7. juni 2011 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Interessant med disse titlene, men det gjenstår å se hvorvidt den kan konkurrere med X360 eller PS 3. Eller PC, for den del. Wii U har mye å demonstrere fremover, og med det navnet stiller den ikke akkurat sterkt. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 LOL for en gedigen flopp. Min mening. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Mario sin anniversary-samling var patetisk. Et SNES-spill slengt på en plate og en bitteliten "bok" på 10 sider, pluss en soundtrack-cd der halve plata var lydeffekter. Ikke verdig Mario. Så la oss håpe de gjør litt mere stas på Metroid. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Wii U er jo et grusomt navn da. Hva med ryktene om at den nye konsollen skulle hete Nintendo? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Litt småskuffende dette her altså. Da har jeg min vinner for E3 og det er Sony, pga mer 1 party spill. Ble kun fornøyd med Super Mario 3D for 3DS. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette var skuffende... Hvorfor får vi ikke vite hvor kraftig maskinen er? Hvor var first party spillene? Viste ingenting nytt av spill til den som man ikke allerede kan skaffe seg til 360/PS3/PC... Hva skjer? Ingen nye Pokemon spill. Ingen Mario. Ingen Zelda. Ingen Donkey Kong. Ingen Metroid. Ikke noe Pikmin. Ikke noe fra Smash Bros. så skuffa altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg