Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Så ikke den wii-maskinen de hadde i traileren, veldig rundt ut? Altså at det var en ny konsoll..? Men han babler jo hele tiden om Wii? Ikke Wii U? Er det ny generasjon eller bare en forbedring av denne? Ny generasjon! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det her er... hva er det jeg ser? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Så ikke den wii-maskinen de hadde i traileren, veldig rundt ut? Altså at det var en ny konsoll..? Men han babler jo hele tiden om Wii? Ikke Wii U? Er det ny generasjon eller bare en forbedring av denne? De sa vel at konsollen streamer bildet til kontrollen tror jeg. Det kan nok ikke Wii. Det er bare at kontrollene til wii er kompatible, noe som er kult. Endret 7. juni 2011 av Gormers Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg nekter å tro dette er Café. 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tipper Nintendo(den nye konsollen) vises til slutt. Dette kan ikke være alt. Lets hope! Så ikke den wii-maskinen de hadde i traileren, veldig rundt ut? Altså at det var en ny konsoll..? Men han babler jo hele tiden om Wii? Ikke Wii U? Er det ny generasjon eller bare en forbedring av denne? De sa vel at konsollen streamer bildet til kontrollen tror jeg. Det kan nok ikke Wii. Det er bare at kontrollene til wii er kompatible, noe som er kult. Correct. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Han ene nevnte den nye konsollen og den nye kontrolleren? har et håp om å se mer nytt Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Haha, Ken Levine! Konge, han er vel ikke akkurat kjent som Nintendo-mann. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Peter Moore sa "new console and new contrioller" Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Darksiders 2! Tekken! Arkham City Assassins Creed! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Fantastiske spill som kommer til den da! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor i helvete ikke bare strarte med det der? Idiotfolk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ... men det hadde vært fint om de hadde vist hva denne nye konsollen er i stand til og ikke bare hvor enorm kontrolleren dens er... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ingen eksklusiver så langt dog. Og hvor er Nintendo sine egne spill???? Er tross alt det vi er her for. ... men det hadde vært fint om de hadde vist hva denne nye konsollen er i stand til og ikke bare hvor enorm kontrolleren dens er... De viste den interaktive demoen gjorde de ikke? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dirt Kule spill så langt med tekken, batman, assassin! aiai Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Håper de kommer med en annen kontroller man kan bruke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 De viste den interaktive demoen gjorde de ikke? Vel, jo, men de er ikke nødvendigvis så representative, ei heller særlig spennende. Greit med de trailerne som ruller over skjermen min nå, men jeg vil fremdeles gjerne se live-demonstrasjon. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Nå må de vise selve konsollen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Der ble det vei i vellinga, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg