Gå til innhold

Nintendo E3-tråd (2011)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ikke den wii-maskinen de hadde i traileren, veldig rundt ut? Altså at det var en ny konsoll..?

Men han babler jo hele tiden om Wii? Ikke Wii U? Er det ny generasjon eller bare en forbedring av denne?

De sa vel at konsollen streamer bildet til kontrollen tror jeg. Det kan nok ikke Wii. Det er bare at kontrollene til wii er kompatible, noe som er kult.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Tipper Nintendo(den nye konsollen) vises til slutt. Dette kan ikke være alt.

Lets hope!

Så ikke den wii-maskinen de hadde i traileren, veldig rundt ut? Altså at det var en ny konsoll..?

Men han babler jo hele tiden om Wii? Ikke Wii U? Er det ny generasjon eller bare en forbedring av denne?

De sa vel at konsollen streamer bildet til kontrollen tror jeg. Det kan nok ikke Wii. Det er bare at kontrollene til wii er kompatible, noe som er kult.

Correct.

Lenke til kommentar

Ingen eksklusiver så langt dog. Og hvor er Nintendo sine egne spill???? Er tross alt det vi er her for.

... men det hadde vært fint om de hadde vist hva denne nye konsollen er i stand til og ikke bare hvor enorm kontrolleren dens er...

De viste den interaktive demoen gjorde de ikke?

Lenke til kommentar

De viste den interaktive demoen gjorde de ikke?

Vel, jo, men de er ikke nødvendigvis så representative, ei heller særlig spennende. Greit med de trailerne som ruller over skjermen min nå, men jeg vil fremdeles gjerne se live-demonstrasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...