Gratwhol Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 For en pris det må være på den kolossen av en kontroll... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kan ikke si jeg ble overbevist. Kontrollen virka forferdelig stor og kjip. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er solgt. Var det Zelda spillet nytt? Det var vel ikke Skyward Sword det? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Blir spennende å se hvor behagelig den er ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) La nå fyren forklare seg ferdig før dere griner. Jeg merket meg han sa "High definition game images" Endret 7. juni 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jeg vet ikke hva jeg skal skrive - dette er vel akkurat det vi viste fra før er det ikke? For så vidt, men jeg hadde håpet på noe... tja... bra? Jeg mislikte den kontrollreen fra første stund. Den er alt for stor. En gamepad skal ligge behagelig i hånden og bare være et nødvendig onde. Den skal ikke dominere slik den Wii U greia gjør. En håndholdt konsoll må jo være så liten som mulig, så hvorfor skal en gamepad være så stor? Endret 7. juni 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er solgt. Var det Zelda spillet nytt? Det var vel ikke Skyward Sword det? Er vel bare en demo. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Er det en konsoll eller bare en kontroller???? vil nesten kalle det tilbehør.. Endret 7. juni 2011 av Belfez 1 Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er forvirret. Er det en ny konsoll, eller kun en kontroll til Wii? 2 Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syykt skuffet. Glad for at den neste generasjonen ikke heter WiiU, men jeg hadde jo håpet å se den neste generasjonen.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Er det en konsoll eller bare en kontroller???? vil nesten kalle det tilbehør.. Jeg håper virkelig det bare er en kontroller.Jan bli slitsomt å bruke den i lengden. Endret 7. juni 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Døde streamen for noen andre? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ny Zapper og kontrollen som snipersikte ol. må være tøft! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tror det er en ny konsoll, men de viser bare kontrolleren så langt. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Så dei lanserer meir tilbehør til Wii? var det ikkje snakk om ein ny konsoll? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ny Zapper og kontrollen som snipersikte ol. må være tøft! Den gamle zapperen min funker fint, og hva er poenget med snipersikte som er nesten like stort som TVen? Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er jo drit kult, men problemet er at det trengs Wii for å bruke det. Hadde Wii vært bedre enn det her hadde det vært konge Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ser ut som Nintendo liker seg godt i casual-gjengen gitt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syykt skuffet. Glad for at den neste generasjonen ikke heter WiiU, men jeg hadde jo håpet å se den neste generasjonen.. Tror dette er neste generasjon... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nesten morsomt å se hvor mange på Gametrailers sin stream som sier snakkes Nintendo også videre, tipper Nintendo fansen er passe skuffet nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg