Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vet ikke helt hva jeg synes om Kid Icarus - men jeg får vel la tvilen komme det til gode. Har potensial, men gameplayet ser kanskje litt ensformig ut? Beste spillet på hele E3 så langt. lol Lol til den lolen. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Uff, hadde vært kjekt om Kid Icarus ikke hørtes ut som en amerikansk 13-åring.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kid Icarus i kamp med Medusa via AR? Wow... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Beste spillet på hele E3 så langt. Nja, problemet til Mario er at aldri kan overgå sitt tidligere jeg, uavhengig av om man foretrekker SMB3 eller SMW. Endret 7. juni 2011 av Only Chaos Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Luigis Mansion 1 var helt ok, men hadde potensial, så dette kan bli bra. Kult at de gjør en franchise ut av det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg ser ikke etter at et nytt Mario skal overgå alle de som kom før, jeg vil bare ha mer Mario med nye levels. Om det ser likt ut som det forrige bryr meg ikke så mye. Bare levelene er helt nye. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jepp, Luigi's Mansion 2. Several new mansions. Endret 7. juni 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Mario 3DS så fantastisk ut, må nesten kjøpe en 3DS når det kommer ut Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Luigis Mansion 2 er klart det beste så langt! Me like! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nja, problemet til Mario er at aldri kan overgå sitt tidligere jeg, uavhengig av om man foretrekker SMB3 eller SMW. Om det når SMBW til knærne, er det likevel fantastisk Og det pleier de tross alt å gjøre. Men seriøst, dere liker ikke Mario, jeg liker ikke Battlefield. La oss være enige om at ikke alle spill passer like godt for alle. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Luigis Mansion 2 er klart det beste så langt! Me like! LOL Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg ser ikke etter at et nytt Mario skal overgå alle de som kom før, jeg vil bare ha mer Mario med nye levels. Om det ser likt ut som det forrige bryr meg ikke så mye. Bare levelene er helt nye. AGREED De viser TETRIS. Det er lol-verdig det Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Noooo, Gamespot streamen svikter. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tekken 3D - første Tekken på en Nintendokonsoll? Noooo, Gamespot streamen svikter. http://e3.nintendo.com/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva i svarte, holder feeden på å dette ut? Hakker og masse artifacts.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lite nytt tredjepart til 3DS. Skjønt Tekken 3D? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nja, problemet til Mario er at aldri kan overgå sitt tidligere jeg, uavhengig av om man foretrekker SMB3 eller SMW. Om det når SMBW til knærne, er det likevel fantastisk Og det pleier de tross alt å gjøre. Men seriøst, dere liker ikke Mario, jeg liker ikke Battlefield. La oss være enige om at ikke alle spill passer like godt for alle. Haha. Jeg elsker Mario. Og jeg har knapt prøvd et Battlefield-spill. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Haha. Jeg elsker Mario. Og jeg har knapt prøvd et Battlefield-spill. I så fall får jeg en følelse av at du bare forsøker å erte meg? Du gjør en brukbar jobb i så fall Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 3DS virker mye mer fristende nå, så mulig det blir et kjøp når de bra spillene begynner å komme ut, selv om jeg vanligvis ikke greier å holde interessen oppe når jeg spiller håndholdt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 3D Classics Excitebike er jo ute nå? Jeg lastet det ned i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg