vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Om de sparer det beste til slutt, hvorfor starter de med Zelda? Kjenner jeg Ninty rett, starter de med Zelda og slutter med Zelda Hadde vært episk med ny Zelda til 3DS pluss en Zelda til Café på slutten. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 MIYAMOTO. Med elendig engelsk som alltid Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sørlandschips og Cola. Dette er første gang jeg er spent foran en Nintendo-konferanse. Det er jo alltid de mest spennende konferansene Selv om det ikke alltid er de beste. Vet aldri hva vi får med Ninty 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Å herre....oversett ETTER han er ferdig å snakke da... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Brødskive med brunost og melk. YAH! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva tror dere vi får i Zelda Anniversary? Jeg håper det blir bedre enn Mario Anniversary... Lenke til kommentar
svenka Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er det ikke første gang de har orkester med seg? Oser formue lang vei... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Morsomt. Nintendo redder seg på sjarm her, men på tide at de får opp farta. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Å herre....oversett ETTER han er ferdig å snakke da... jau, det her var ganske irriterende =/ de har vel mye å komme gjennom og vil gjerne ha miyamoto på scenen.. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Oser ikke at de har øvd med orkester ihvertfall Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 You got a red potion Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er det ikke første gang de har orkester med seg? Oser formue lang vei... Oser Zelda: Super Ultimate Über Anniversary Collection. (håper jeg...) Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er det ikke første gang de har orkester med seg? Oser formue lang vei... Tror det jo. Er gjort mye ut av at det endelig skulle bli orkesterert musikk i Zelda, var på tide. NYTT ZELDASPILL Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er ekstremt sulten, og er stekt kylling oppe, men kan ikke gå glipp av noe! :-/ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Link's Awakening på VC!!! :D Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Man kan da pause livestreamen til gametrailers, og så se timeslip etterpå FR Helvetes irriterende oversetter forresten. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dere skulle gjort som meg og spist før det startet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg