Chris1337TV Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Feil link, men jeg lagde en selv. Endret 9. juni 2011 av Chris1337TV Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Et par ting jeg vil påpeke: Kabinettet er svært, tung og bråkete. Greit, det er aldeles ikke et dårlig kabinett, men det er digert, lite portabelt og har flere vifter enn de fleste av oss strengt tatt har bruk for. Vekten er tom. endel høyere enn Fractal R3, som i utgangspunktet er svært tung pga. all lydisolasjonen. Har du noen spesiell grunn for å velge akkurat dette kabinettet? i7-2600K er riktignok godt egnet for CPU-krevende oppgaver så som videoredigering. Imidlertid vil også en i5-2500K gjøre denne jobben rimelig smertefritt, og til en betydelig hyggeligere pris. Ytelsesforskjell i spill mellom de to er knapt nok tilstedeværende (og kan iallefall gå i begge retninger). RAM-brikkene stikker langt ut pga store forhåndsmonterte kjøleribber. Dette kan by på problemer om du skal ha en stor tredjepartskjøler istedenfor boxed-kjøler (evt. ved en senere anledning). Dette må du ha i bakhodet. 60 GB er ganske lite til OS + spill hvis det er din intensjon. Til orientering tar Steam-mappen min alene over 80 GB, og befinner seg på en snurredisk til tross for at jeg har en 128GB SSD-disk. Jeg ville ha satset på en større utgave av Crucial sine modeller (M4 evt. C300), eller Corsair F115 dersom du bestiller fra Dustin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå