Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Suge... for nesten første gang.

Anbefalte innlegg

Ja altså... jeg fikk meg kjæreste for ikke lenge siden. Vi ble offisielt sammen for litt over en mnd siden. Det har seg jo sånn at han er gutt da... og gutter liker å bli sugd. Men jeg har kun sugd en gang... og da var jeg drita full! Husker det bare såviiiiidt. Så ja..

Jeg har utrolig lyst til å suge han. Spesielt med tanke på at musa mi blir sår veldig fort.. så vi kan som regel bare ha sex 1 gang i døgnet.. tror jeg får rift hver gang, siden jeg småblør litt også. Og når jeg da ikke klarer å ha sex, men han er så kåt stakkar, så skulle jeg virkelig ønske at jeg kunne tilfredstille han likevel.

Har dere noen tips? Jeg har så lyst, men samtidig tør jeg ikke. Han er veldig forståelsesfull, og sier at jeg skal få vente til jeg føler for å gjøre det. Han sier også at han skal hjelpe meg. Men atte...

Det høres bare så skummelt ut :p Han har jo ikke akkurat lite utstyr.. og jeg brekker meg så snart jeg får noe stort i kjeften :p Det er nok å pusse de bakerste tennene liksom..

Og så er jeg litt redd for å komme borti med tennene :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ikke tenk så mye på det. Bare gjør det når det føles rett :) Lær hverandre og kjenne. Nytter ikke og sitte og planlegge slikt i detalj.

Lenke til kommentar

Husk at å suge er et misvisende ord. Du skal ikke lage vakuum rundt penisen, men simulere en vagina. Forskjellen mellom vaginal penetrering og oral er at du har muligheten til å bruke tungen samtidig. Bruk tungen på de mest følsomme punktene. Hvis du er usikker er det greit å lese seg litt opp i forkant.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Bare hopp i det. Som Gypsy sier så går ikke det an å planlegge slikt, bare prøv deg frem. Ikke tenk på at du må ha den lengst mulig inn, han blir nok sjeleglad bare du vil leke med hodet. Du kan jo f.eks. konsentrere deg om det og prøve å bruke tunga der for å stimulere mest mulig. Slikk heller ned langs skaftet (og gjerne på pungen) hvis du ikke klarer å ta den helt inn.

Postet av anonym: 2ed6e47385b09aead0830715d6f312d6

Lenke til kommentar

Bruk glidemiddel! Høres ut som om du har problemer med å holde deg våt i og med at du får rifter, og det er ingen skam i å måtte bruke hjelpemidler! Morsommere blir det også med glidemiddel.

For det andre så kan du ''suge'' ved å skape vakuum, men ikke oppfør deg som en støvsuger. Legg penishodet i ''hulen'' du har i ganen, legg tungen din rundt penisen og sug forsiktig første gang. For å si det slikt, er rart å se at penishodet er ett eneste stort sugemerke etterpå, men faen som han stønner!

Lek deg med penisen hans, og husk at du ikke må få hele penisen i munnen hans på en gang!!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke ta mer i munnen enn du føler du takler, du kan jo heller prøve bruke hånden i tillegg. Pass på å legge leppene over tennene, bruk tunge, sørg for nok fuktighet, ikke overtenk det så jævlig og la det stå til. Og hør etter/se på reaksjonen hans, det er bra rettledning. Ingen gutter har helt like preferanser, så detaljplanlegging fungerer dårlig.

Han har jo allerede sagt at du kan ta den tiden du trenger og at han skal hjelpe deg. Han forventer nok ikke at du skal være verdensmester første gangen du tar han i munnen heller. Legg litt mindre press på det og deg selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Bruk glidemiddel! Høres ut som om du har problemer med å holde deg våt i og med at du får rifter, og det er ingen skam i å måtte bruke hjelpemidler! Morsommere blir det også med glidemiddel.

Har absolutt ikke problemer med å bli våt :p Derfor er det litt merkelig synes jeg. skulle jo tro det ble nok smøring, men skader jo likevel ikke å prøve med glidemiddel : -)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Husk at å suge er et misvisende ord. Du skal ikke lage vakuum rundt penisen, men simulere en vagina.

Nå liker jo noen at man lager vakuum, så å frabe dette ville jeg ikke gjort. Hva om akkurat denne gutten er fantastisk fan av det? Hvem vet.

Til ts:

Jeg har og problemer med at jeg brekker med når jeg pusser tenner og om jeg holder noe mellom tennene (røykepakke f eks) litt for lenge. Du må lære deg pusteteknikk mens du holder på. Det tar ikke så ille lang tid å bli vandt til det (altså, holde pustingen "riktig" i forhold til aktiviteten du holder på med). Jeg gikk fra å brekke meg til å kunne deepthroate. Nå vet ikke jeg hvor stort utstyr han har eller hvor liten munn du har, så blir litt vanskelig å komme med spesifikke tips, men har han litt for langt kan du holde deg til å tilfredsstille penishodet mens du bruker hånd/hendene på resten :) Glidemiddel er det mange som liker. Helst silikonbasert :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva enn du gjør, ikke ta sånne 5-minutters pauser fra sugingen med intens runking på penishodet. Hvis du ikke vil suge i 20 min strekk er det bedre om du bare holder i skaftet og drar huden opp og ned samtidig som du kanskje slikker litt på hodet ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvor gammel er du? bare si hvor gammel du er :dribble:

kåte jævel :p

--

sug mens du runker han. win win situasjon!!!

da er det ikke så farlig om du er uerfaren!

Denne støtter jeg. Var ialfall slik jeg begynte.. runk han samtidig, da blir det ikke noen problemer. Han vil synest det er deilig.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...