tudeluu Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei Jeg kjenner et par som på et eller annet vis har synkronisert androidmobilen sin med facebook. De får da mobilnummeret til kontaktene de har på facebook (samt bilde, facebooknavn osv.). Det jeg lurer på, er hvordan man gjør dette? Jeg har prøvd å google det, men fant ikke ut stort. Har facebook på mobilen, men fant ikke noe på instillinger der heller. Jeg får til å få facebookinformasjonen til de kontaktene jeg allerede har da. Men ja.. noen som skjønner hva jeg mener? Kunne jo selvsagt spurt de som har gjort dette.. men nå er det midt på natta, det var nå jeg lurte på dette, og da spør jeg dere Om ikke dere vet, så spør jeg dem! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Facebook-settings-sync settings (sync all) eller sync settings, add account, add facebook account Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Heisann! Så vidt jeg vet er dette noe som kalles Facebook for HTC-sense. Dersom du har htc telefon kan du sette opp dette på kontoer/synkronisering på innstillinger. Mer kan jeg ikke svare fordi jeg har hatt en Android telefon, htc. Edit: kom også på at Facebook tilbyr dette i applikasjonen sin også. Vet ikke hvordan man gjør det dog. Endret 29. mai 2011 av Gjest Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 På X10i så er det så enkelt at du går inn på Facebook - Instillinger - Synkroniser kontakter. Huk av "Synkroniser alle" og da er alt i boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå