Moonboy5 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ok boys! Jeg har en SanDisk Cruzer 16G USB minnepinne som jeg ikke kommer inn på. Når jeg setter den inn i PCen så lyser den en kort stund, så forsvinner lyset. Lyden som kommer når du setter inn en enhet, hører jeg to ganger med et kort mellomrom (Det virkes som om den kobles til og ifra). Når jeg åpner Min Datamaskin finner jeg en enhet uten navn. Jeg har lagt med et blide som viser feilmeldingen som kommer opp når jeg prøver å trykke på den. Jeg vil gjerne beholde filene/innholdet som er/var på minnepinnen. Håper at noen kan hjelpe meg! Hvis det er noe du lurer på så bare fyr løs På forhånd takk Lenke til kommentar
Moonboy5 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg prøvde på en annen PC, men det funket ikke Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Da er det nok sannsynlig at minnepinnen er defekt. Minnepinner er utsatt for mekanisk påkjenning når den plugges inn og ut, og spesiellt hvis den kommer i klem bak en laptop. Da kan det bli brudd i kretskortet. Lenke til kommentar
Moonboy5 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Betyr det at den er ødelagt? Er det i så fall noe jeg kan gjøre for å fikse den, eller redde innholdet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ingenting du kan gjøre selv. En som kan elektronikk ville kunne sjekke om det er brudd, men det kan også være andre ting. Er ingen mulighet for å lese innholdet når du ikke får kontakt. Første (og andre, tredje ...) bud innen datalagring er å ha backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå