Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din drømmedate?


Anbefalte innlegg

Lurer litt på hva andres drømmedate er!

 

Dette er da en av mine romantiske fantasier.. :p

 

Min drømmedate er at kjæresten min hadde sagt at vi skal gå en tur ut, tatt bind foran øynene mine og holdt hånda mi og ledet meg ned til sjøen med en fin sandstrand. På stranda ville det vært et bål og et teppe å sitte på. På teppet skulle det vært to vin glass, og ei flaske god vin. Det er nesten skyfri kveld, og det er en halvtime til sola går ned, og sammen skal vi drikke litt vin, ha litt bålkos og se på solnedgangen sammen i en varm sommernatt ! <3

 

Hvordan er din drømmedate?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende jeg er kjedelig, men det mest optimale for meg hadde vært en avslappet date hjemme hos en av oss. Trenger ikke å være noe fancy mat, masse lys og gode viner. Bare det er behagelig og avslappet, god dialog, latter og koselig. Grunnen til dette er at de datene jeg har värt på, ofte har värt anspente.

 

Jeg snakker da om date med noen man ikke er sammen med.

Endret av Sebbe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe som ikke er en klissete greie fra en hollywoodfilm..

 

Skjønner forresten ikke helt greia. Daten i førstepost ser man noen gjøre i en film som så vidt har møtt hverandre, og alt er så perfect og tiden flyr og de elsker hverandre med en gang.

 

Get real!

Gjøre så mye for en jente man så vidt kjenner? Maks kleint? Det filmene i så fall glemmer er de 5 timene man kunne pratet men det bare er pinlig stillhet.

 

Postet av anonym: 93c5b4805d59d910417cdbd7663fbcbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tolker date som noe man gjør sammen med en person man er forelsket i eller elsker, altså kan jeg snakke om at jeg har en date med kjæresten som jeg har bodd sammen med i snart 3 år.

 

En god flaske vin, noe god fingermat, ett koselig kjøkken og ett kjøkkenbord. Et par tente telys, og selvsagt, barnefri. Muligens en plate på repeat på en cd-spiller (ingen tv eller data skal nær den daten) med noe rolig bakgrunnsmusikk (Lifehouse, siden det gikk på repeat hos meg den første uken vi tilbragte sammen). Så hele kvelden med å bare prate uforstyrret og flørte uten å holde ørene på stilk i tilfelle jenta vår våkner, eller tanker på alt som burde gjøres. Og en vinflaske i reserve. Og selvsagt ender kvelden på soverommet.^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Min optimate date med damen må være at når eg står opp og ser ut ser eg ho har trilla fram sykkelen og står i bikini og gnikker den så den skinner i sola, eg har førsteplass på eit fantastisk "morgenshow" og etter det er unnagjort får eg beskjed om at vi skal på MC tur, ho har pakket alt i MC veskene og eg får kun ein ferdiginnstilt GPS med mål, eg kjører og ho sitter på, turen går over 3-5 timer i finvær, over fjell og smale, SVINGETE veier der vi ligger og koser oss, gjerne tar oss 5 minutter pause her og der på fine stoppeplasser og nyter fantastisk utsikt, når vi når fram til målet er det ein flott campingplass, ei fin hytte med terasse der vi griller god mat og nyter utsikten mot vatnet, gjerne med et godt øl eller ei flaske vin for anledningen, før det værer rett til køys der ho tar iniativ til å prøve ut senga og gjerne har på seg noe hot undertøy!

 

DET er den perfekte date eller tur med damen eg kunne tenke meg! Som dere skjønner er eg over middels glad i motorsykkel og elsker å kjøre i timesvis uten mål og meining, heldigvis for meg elsker damen å være med også, så dette er noe som kjem til å skje ein vakker dag (kanskje utenom morgenshowet og at ho bestemmer kjøreruta) Perfekt i mine auger ;)

Endret av Intel94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Vi vandrer rundt og snakker, enten i byen eller ved elven. Ingenting dyrt eller fancy; bare hverandres nærvær og den gode samtale. Sex er ingen forutsetning for en vellykket date.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Er ikke særlig kresen jeg: Kino og middag holder leeeeenge for meg.

Ekstra pluss om det er på et finere sted (ikke nærmeste kinarestaurant) også om det er et nytt sted, eller et sted vi sjeldent er.

Nå er jeg filmentusiast, men sjeldent på kino (penger), og liker ikke "fancy shit".

Lenke til kommentar

På Seychellene med min herlige kjæreste under et kokostre på kvelden hvor vi kan nyte solnedgangen sammen, etterfulgt av... sex under åpen himmel. Fantastisk.

 

:love:

 

Hehe, så ikke at jeg hadde nevnt det samme som TS ang. solnedgangen før nå, siden jeg kun leste emnetittelen og svarte deretter.

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar

Min drømmedate er relativ enkel. En god middag på en fin resturant som man vanligvis ikke går til i byen. Under middagen går praten veldig bra og enkel, om alt mulig rart. Både seriøse og useriøse temaer. Deretter blir det en tur gjennom byen, for å ende opp hjemme/på hytta, ute på terrassen med noe godt å drikke mens man slapper av og ser solen går ned etter en veldig lang og god sommerdag! Det beste hadde vært hvis man hadde gjort en vanlig, men romantisk aktivitet tidligere på dagen - som å vær ute på tur i bra vær.

 

Og selvsagt må dette være med drømmedama MI. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...