Gå til innhold

Hvordan endre jobb-greier på facebook?

Anbefalte innlegg

Jeg har googlet meg ihjel og søkt på samtlige fora i hele verden. Bortsett fra dette. Så her spør jeg: Kan man bestemme hvilken jobb som skal vises på forsiden av profilen sin dersom man har flere jobber?

La oss ta et tenkt scenario: Jeg har to jobber. Den ene jobben er statsminister og den andre er dotømmer (no offence til dotømmere, måtte komme opp med noe mindre kult enn statsminister). Hvis jeg setter det til at jeg begynte 1. januar 2011 i stillingen som statsminister og jeg begynte i mine andre jobb som dotømmer 1. mai 2011, så vil dotømmerjobben vises på forsiden av profilen min, og ikke statsministerjobben!

Noen som vet hvordan dette kan løses uten å "trikse og mikse" med når man begynte å jobben? Sånn det ser ut nå så vises den "nyeste" jobben alltid på forsiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå på vis profilen din

Gå inn på edit profile.

så velg utdanning & jobb deretter velg jobben du har nå og så check boksen i currently work here under time period. Det skulle endre hva som vises under profil siden din.

Lenke til kommentar

Gå på vis profilen din

Gå inn på edit profile.

så velg utdanning & jobb deretter velg jobben du har nå og så check boksen i currently work here under time period. Det skulle endre hva som vises under profil siden din.

Nei, jeg jobber nemlig som statsminister OG dotømmer samtidig, men vil at statsministerjobben skal vises selv om jeg begynte i den før dotømmerjobben. Det er irrelevant i forhold til det du skriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...