AnonymDiskusjon Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har satt meg selv i ett lite dillemma for tiden. Liker litt 2 jenter og aner ikke helt hva jeg skal gjøre. Dame A: Kjent henne siden juletider i fjor. Møttes tilfeldig på nett og har veldig god kommunikasjon. Snakker sammen så og si daglig både på telefon og kamera på nett. Nå er planen at jeg skal reise og besøke henne i pinsen. Hun liker meg virker det som, men hun bor på en annen kant av landet, så en av oss må evt flytte med tid og stunder da. Hun sa senest i dag at hun håper jeg kommer i pinsen. Hun er 22 år og egen leilighet, Dame B: Kjent henne i ett par mnd. Hun er en kollega og vi har funnet tonen ganske godt. For ett par uker siden var vi på kjøretur etter jobb og snakka en del sammen. Har invitert henne med på kino og hun sa ja, så vi skal finne en dag å gå på kino. Ellers har hun lyst å bli med på fest og en dag. Hun er 26 år. Tingen er den at jeg vet ikke om jeg vil reise til dame A i pinsen hvis jeg kan få noe på gang med dame B her, mens tingen er den at dersom det ikke blir noe med dame B her, vil jeg gjerne reise til dame A i pinsen. Så hodet mitt er lettere forvirret for tiden. Hun som bor på en annen kant av landet gir meg ofte positive kommentarer. Noe jeg synes er veldig koselig siden det er lenge siden noen har sagt slike ting til meg. Og hun er alltid smilende. Hun som bor her, er også alltid smilende og her en dag jeg måtte gå hjem fra jobb, kom hun og gav meg god støtte og ett flørtende smil. Noe jeg satte stor pris på. Jeg selv er mann i begynnelsen av 30-åra. Postet av anonym: 8160527ab3eee8fa49f62893f25b61c1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Høres ut som du har mest lyst på dame B, vil uansett bli riktig å satse der om det er hun du liker best Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Roter du for lenge med å bestemme deg ender du opp uten noen av dem. Her kan du bruke mynt og kron trikset. Dame A er mynt og Dame B er kron. Kast mynten og se hva det blir. Hvis du umiddelbart føler at det ble feil dame velger du den andre dama, men ikke tenk. Ta reaksjonen instinktivt med en gang. Det er den rette følelsen hvor du kobler ut hjernen og følger hjertet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Tingen er den at hun som bor her, har ikke anleding å gå på kino før pinsen pga jobb og slikt, og jeg har egentlig lyst å reise å besøke hun andre og. Hadde sagt til meg selv at jeg ikke skulle reise om jeg kanskje hadde noe på gang her, men akkurat nå ser det ikke helt slikt ut. Treffer hun jeg jobber med i morgen, hun kommer på jobb når jeg går hjem, så får ikke snakket så mye med henne heller. Postet av anonym: 8160527ab3eee8fa49f62893f25b61c1 Lenke til kommentar
KaareS Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hvis du liker to jenter og ikke klarer å bestemme deg for en av dem, så bør du droppe begge. Du liker tydeligvis ingen av dem på den måten man bør like en jente hvis man skal inngå relasjoner. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har satt meg selv i ett lite dillemma for tiden. Liker litt 2 jenter og aner ikke helt hva jeg skal gjøre. Dame A: Kjent henne siden juletider i fjor. Møttes tilfeldig på nett og har veldig god kommunikasjon. Snakker sammen så og si daglig både på telefon og kamera på nett. Nå er planen at jeg skal reise og besøke henne i pinsen. Hun liker meg virker det som, men hun bor på en annen kant av landet, så en av oss må evt flytte med tid og stunder da. Hun sa senest i dag at hun håper jeg kommer i pinsen. Hun er 22 år og egen leilighet, Er du villig til å flytte om hun spør? Hvis ikke så dropp henne. Dame B: Kjent henne i ett par mnd. Hun er en kollega og vi har funnet tonen ganske godt. For ett par uker siden var vi på kjøretur etter jobb og snakka en del sammen. Har invitert henne med på kino og hun sa ja, så vi skal finne en dag å gå på kino. Ellers har hun lyst å bli med på fest og en dag. Hun er 26 år. Postet av anonym: 8160527ab3eee8fa49f62893f25b61c1 Deal breaker for meg, ville aldri ha datet en kollega. Om de skulle gå gale så må du jo kanskje treffe denne personen daglig. Litt pesemistisk tankegang men det er slik jeg er. Alt i alt så ville jeg ha droppet begge. ---------- Men jeg synes at Lacrymosa traff veldig godt men det han sa her. Hvis du liker to jenter og ikke klarer å bestemme deg for en av dem, så bør du droppe begge. Du liker tydeligvis ingen av dem på den måten man bør like en jente hvis man skal inngå relasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå