heggheim1 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 hallo! Det har seg slik at jeg har et xyzel modem liggendes ubrukt for øyeblikket, og foreldra mine har ett speedtouch modem som lager litt krøll for diverse komponenter som skulle fungert via nett. Det jeg lurer på er, er det mulig og bytte ut dette speedtouch multimodem-St780WLT mot mitt zyxel multimodem P2602HWT? Jeg prøvde og fikk ikke nett tilgang samt telefon, selv om jeg merka i ettertid at telefonen var feilkoblet, men resten var likt koblet, men netttilgangen uteble. Noen som har noe erfaring? personlig ville jeg tro dette var bare og koble om, så skulle det funke men. Takker for svar Lenke til kommentar
Nissen123 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 hallo! Det har seg slik at jeg har et xyzel modem liggendes ubrukt for øyeblikket, og foreldra mine har ett speedtouch modem som lager litt krøll for diverse komponenter som skulle fungert via nett. Det jeg lurer på er, er det mulig og bytte ut dette speedtouch multimodem-St780WLT mot mitt zyxel multimodem P2602HWT? Jeg prøvde og fikk ikke nett tilgang samt telefon, selv om jeg merka i ettertid at telefonen var feilkoblet, men resten var likt koblet, men netttilgangen uteble. Noen som har noe erfaring? personlig ville jeg tro dette var bare og koble om, så skulle det funke men. Takker for svar Du må nok få noen innstillinger fra nettlevrandøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå