Vinjar2 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg vet ikke om dette har skjedd før, men jeg har problemer med det trådløse nettet hjemme :S Det er merkelig nok bare min pc, min mor sin pc har ingen problemer med nettet. men min pc mister nettet så og si hele tiden! nettet funker bra på skolen, men med engang jeg kommer hjem så må jeg klikke på "reparer" et par ganger dagen! vi snakker om at jeg kanskje må gjøre dette hvert 10-20 minutt... har noen peiling? det er på skole-pc'en min, jeg har vurdert å gi den til IKT men de sa at de mest sannsynlig må reboote hele greien og jeg har ikke lyst å miste alle filene mine. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det kan skyldes en masse ting, det kan være at arkitekturen i wifi chippen din ikke er helt kompatibel med den routeren dere har hjemme, det kan skyldes drivere eller innstillinger. Ta backup av filene dine du og lever den til skolens IT så kan de sette den tilbake til standard config, det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå