Gå til innhold

Veldig lagging på Facebook i Google Chrome


Mys1

Anbefalte innlegg

Hei. Bruker Google Chrome-nettleseren, synes den er ypperlig. Men hvis jeg er i sånn 2 minutter eller mer på facebook, så blir den så treig, og alt er bare fucka. Hvis jeg oppdaterer så går det bedre, men ikke helt friskmeldt. Jeg har selvsagt nyeste versjon av Google Chrome. Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme skjer på noen nettaviser jeg leser, f eks sitter jeg på pressfire.no nå, og når jeg skal scrolle nedover en artikkel lagger det, det er unormalt. Samme skjer ofte med nettavisen-artikler

hva slag CPU har du? det kan også være mangel på ram.

 

min pc, en 2 år gammel bærbar, med 2 ghz AMD sempron enkelt-kjerne, har aldri gitt meg problemer på nettet. pleide å ha 2 GB ram, men har 4 nå..

Lenke til kommentar

Har en INtel i7 920 , og har 6 GB DDR3 minne, så jeg kan vel ikke ha for dårlig spesifikasjoner. Redigering i 1080p går fint.....

Virker nesten som om det gjelder mest på Chrome(av nettlesere), og mest på Facebook(av nettsider)

Endret av Mys1
Lenke til kommentar

Hei. Bruker Google Chrome-nettleseren, synes den er ypperlig. Men hvis jeg er i sånn 2 minutter eller mer på facebook, så blir den så treig, og alt er bare fucka. Hvis jeg oppdaterer så går det bedre, men ikke helt friskmeldt. Jeg har selvsagt nyeste versjon av Google Chrome. Noen som vet hva som er galt?

Slett alle utvidelser, funka for meg hvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...