whertigo Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette, men jeg er ute etter et program som kan styre min hjemmepc fra kontoret mitt, som ligger mange kvartaler unna. Jeg vet det finnes programmer for sånt, men jeg trenger en anbefaling av et skikkelig bra et. Jeg har bredbånd begge steder, om det skulle være en fallgruve Takker for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det skal jo gå an å bruke et program som heter, Remote Desktop Connection, som er innebygget i Windows. Gå på startlinja, og på Run (Kjør, på norsk), så skriv mstsc (Gjelder XP) men du må først gå på My Computer (Properties - Egenskaper) og Remote - Fjernstyr...å merk av det du vil der [/b] Lenke til kommentar
whertigo Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Så ikke dumt ut, men den gamle holken på kontoret kjører win98, maskina hjemme kjører xp. Da går det vel heller dårlig? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg tror det skal være noe lignende i Win98 også, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 gå inn på Tucows å søk på remote, da finner du noen program som gjør susen tenker jeg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Du kan gå inn på Microsoft sine nettsteder og laste ned "Remote Desktop Client" som du kan installere på Win 98, bare gå inn på Windows XP avdeligen og se der :-) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Du kan også bruke windows XP CD'en tror jeg. Remote Desktop er genialt. Bruker det hver dag på LAN serveren hjemme (som ikke har skjerm). Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 radmin er det beste jeg har prøvd hittil. Det bruker ikke mye ressurser, eller båndbredde, og du har full kontroll over server-maskinen Lenke til kommentar
Malice Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Enig med Enden her.Har brukt Radmin i flere år. Sjekk: http://www.radmin.com/default.html Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 når det gjelder Remote Desktop så må den maskinen som du skal koble deg til ha Windows XP pro. så hvis du instellerer Remote desktop på din windows 98 maskin så kan det hende at det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå