Akrobaten Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Veit dette blir et veldig sært emne, men det er noe jeg har lurt på en stund. Hvor kommer egentlig oppfatningen om at kvinners kjønnsorgan smaker reke/scampi fra? Jeg klarer iallefall ikke merke noen sammenlikning når jeg utfører oralsex på dama mi. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Dette er flåsete uttrykk som på en eller annen måte har blitt gjengs å bruke. Hvorfor aner jeg ikke. Lenke til kommentar
V3r0n1c4 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Kanskje det har noe med at noen ganger så smaker kvinnenes underliv litt salt, også forbinder de salt med sjømat ? Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Kanskje det har noe med at noen ganger så smaker kvinnenes underliv litt salt, også forbinder de salt med sjømat ? Hm, det kan ligge noe i dette, men inntrykket jeg har av mange av kompisene mine er at det konkret smaker reke eller scampi. Noe jeg ikke kan forstå i det hele tatt. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Prøvd å gå ned på dama etter en 2ukers hyttetur uten verken mulighet til verken dusj eller bad? 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Veit dette blir et veldig sært emne, men det er noe jeg har lurt på en stund. Hvor kommer egentlig oppfatningen om at kvinners kjønnsorgan smaker reke/scampi fra? Jeg klarer iallefall ikke merke noen sammenlikning når jeg utfører oralsex på dama mi. Har hørt at folk sier det lukter/smaker råtten fisk men ikke at det smaker scampi eller reker Jeg har heller ikke vært borti scampi/rekesmakende kvinner... Selv om det kan smake salt/syrlig. Endret 29. mai 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Prøvd å gå ned på dama etter en 2ukers hyttetur uten verken mulighet til verken dusj eller bad? Nei, da lar jeg henne heller ta en dusj først... 1 Lenke til kommentar
tudeluu Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hvis man har bakteriell vaginose så lukter det iallefall reker. Tror muligens det gjør det om man har sopp og.. er ikke sikker. Har ikke hatt noe av det selv så. Da er det jo mulig at det smaker sånn også.. så jeg tror de som har kjent rekesmak rett og slett har hatt uflaks ; -) 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 mitt inntrykk er at det lukter reke og smaker drops med sitronsmak 1 Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 mitt inntrykk er at det lukter reke og smaker drops med sitronsmak Hmm, hvem har du fått det inntrykket av? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det er en lukt som kommer hvis damen ikke har dusjen på en stund eller har vært veldig våt over lenger tid uten å få luftet.. Iallefall det som er min erfaring. Men dette er veldig forskjellig fra dame til dame, har vært borti noen som smaker godt hver gang og noen få hvor jeg ikke har gått ned på i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sobril Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det er vel bare å prøve og gå en hel dag uten dusj dét - og utallige toalettbesøk. Da lukter det ikke akkurat snadder bestandig. Da tenker jeg ikke på INNE i skjeden - der lukter det alltid normalt såfremt man ikke har en bakterie. Men klitoris og kjønnsleppene. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Sopp kan lukte litt fishy ja. Forøvrig så er jeg ganske sikker på at det kommer av at de har vært borti kvinner som har svettet/vært våt over lengretid/ikke dusjet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Kan være "discomus" Det er noe helt annet, men joda. Det kommer jo delvis at samme grunn Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 hehe tjaa Etter en heftig kveld på byen med dansing og do gåing osv så kan det vell oppstå litt funky ting sikkert Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Joda, men discomus er resultatet av svetting, dansing og frekvente do besøk. Selvsagt kan samme lukt oppstå, er ikke det samme. Personlig går jeg ikke ned på ei discomus! - Genialt navn forresten!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg