Hyd Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvorfor må det veies? Det forstår jeg ikke helt. Jeg hvet at ketose er en "ubalansert" diet, så i prinnsippet er vitamintilskudd ved siden av meget lurt. Og det var vel omtrent hva jeg hva ute etter, bortsett fra at jeg har ikke fått noe generelt svar på hva som skal etes og ikke. Leser du ikke innleggene i din egen tråd eller? Står masse lenger opp.. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Hvorfor må det veies? Det forstår jeg ikke helt. Jeg hvet at ketose er en "ubalansert" diet, så i prinnsippet er vitamintilskudd ved siden av meget lurt. Og det var vel omtrent hva jeg hva ute etter, bortsett fra at jeg har ikke fått noe generelt svar på hva som skal etes og ikke. Leser du ikke innleggene i din egen tråd eller? Står masse lenger opp.. Nei, "hva jeg skal ete" har jeg fortsatt ikke fått noe svar på. "Alt som inneholder lite eller ingen karbohydrater" kan være så mangt...... Så langt er det eneste konkrete bortsett fra det innlysende(rent kjøtt+krydder) et knaskepotetgull fra Maarud. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvorfor må det veies? Det forstår jeg ikke helt. Jeg hvet at ketose er en "ubalansert" diet, så i prinnsippet er vitamintilskudd ved siden av meget lurt. Og det var vel omtrent hva jeg hva ute etter, bortsett fra at jeg har ikke fått noe generelt svar på hva som skal etes og ikke. Leser du ikke innleggene i din egen tråd eller? Står masse lenger opp.. Nei, "hva jeg skal ete" har jeg fortsatt ikke fått noe svar på. "Alt som inneholder lite eller ingen karbohydrater" kan være så mangt...... Så langt er det eneste konkrete bortsett fra det innlysende(rent kjøtt+krydder) et knaskepotetgull fra Maarud. Da leser du ikke innleggene dine som sagt, innlegg nummer 2 som jeg skrev, står flere konkrete ting der. Til og med en nyttig link om du lurer på noe mer. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Ikke noen link her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1347286&view=findpost&p=17819919 Eller her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1347286&view=findpost&p=17825520 Du sier 15-20 karbohydrater, hvilken enhet og hvilken tidsenhet? Du sier også noe on "kjøtt, grønnsaker som brokkoli, blomkål, sopp, egg, fisk, rømmer, oster, smør osv..", men ikke noe mer. Så er du blind, eller kan du ikke lese? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) www.lavkarbo.no SKREV JEG... Les der, så får du alt du måtte trenge av svar Gir mer tips enn det du nevnte der også, virker som du har vondt for å ta imot litt hjelp her Og karbohydrater, enhet? Du ser på næringsinnholdtabellen som all mat er merket med omtrent. Også ser jo der hvor mye karbohydrater det er per 100g. Så skal du altså ha 15-20 av de om dagen? Dermed kan det være lurt å følge med på vekt osv. Endret 6. juni 2011 av Hyd Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 www.lavkarbo.no SKREV JEG... Les der, så får du alt du måtte trenge av svar Gir mer tips enn det du nevnte der også, virker som du har vondt for å ta imot litt hjelp her Stakkars lille deg, ikke din feil at du ikke kan bruke forumsets markup Stakkar stakker lille deg. Og karbohydrater, enhet? Du ser på næringsinnholdtabellen som all mat er merket med omtrent. Også ser jo der hvor mye karbohydrater det er per 100g. Så skal du altså ha 15-20 av de om dagen? Dermed kan det være lurt å følge med på vekt osv. Så max 20 gram karbohydrater dager, eller er det en annen grense du foreslår? Og hva er kilden? Din kilde, din post, og derfor så bør du forklare deg. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 www.lavkarbo.no SKREV JEG... Les der, så får du alt du måtte trenge av svar Gir mer tips enn det du nevnte der også, virker som du har vondt for å ta imot litt hjelp her Stakkars lille deg, ikke din feil at du ikke kan bruke forumsets markup Stakkar stakker lille deg. Og karbohydrater, enhet? Du ser på næringsinnholdtabellen som all mat er merket med omtrent. Også ser jo der hvor mye karbohydrater det er per 100g. Så skal du altså ha 15-20 av de om dagen? Dermed kan det være lurt å følge med på vekt osv. Så max 20 gram karbohydrater dager, eller er det en annen grense du foreslår? Og hva er kilden? Din kilde, din post, og derfor så bør du forklare deg. Ja, greit, skal innrømme at jeg burde brukt den funksjonen Jeg tror ikke jeg skal forklare så veldig mye mer, men det er en generel regel om du skal klare å få kroppen din i ketose-modus Det står også forklart på det forumet som sagt. I tillegg er det veldig mange forskjellige retninger innen lavkarbo, som i alt annet, bare for å forvirre enda mer Men som sagt, les der, alt står forklart og det er egne tråder der som tar opp alt du måtte ønske, med kilder og folk som har betydelig mer peiling enn meg og noen andre på dette forumet i hvert fall. Masse forslag til mat, oppskrifter, tips og triks på den siden Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg vil også legge til at det er vitenskapelig bevist at å øke proteininntak samtidig som man kontrollerer kaloriinntaket hjelper på kroppsform, gjøre fett om til muskler og opprettholdelse av vekt etter vekttap. Jeg kjenner personlig mange som har brukt denne metoden, og resultatene er overveldende. Lenke til kommentar
underdark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette anbefales. Fungerer storartet, du mister fett, og hvis du trener styrke samtidig mister du ikke noe muskler. Du føler deg også i storform, jeg har iallefall aldri vært mer energisk. MEN: DU _MÅ_ FORBEREDE DEG GODT. Med dette mener jeg at du ha nok kunnskap til å ikke drite deg ut og spise for mye karbo per dag, og du må ha mange gode, lette, varierte oppskrifter klare og ikke bare leve på eggerøre om fyren tidligere i tråden. Min konklusjon her: dødelig effektivt, men ganske vanskelig (og dyrt - kjøtt ekke billig). Hvis du er smellfeit og leter etter en lett løsning er ikke dette det. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 And the sources. They are abundant. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) And the sources. They are abundant. Hva mener du med det? edit: burde såklart ha googla, google sier dette betyr rikelig Kilder kan du nok finne ved å bruke google, eller som meg, se på venner og mødre som tar av i fart uten at de trener Endret 8. juni 2011 av Ozelot Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 And the sources. They are abundant. Jada, de er det. Men noen er jo bare ute etter å krangle, sånne som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå