Zeorsd Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Litt usikker på om jeg poster dette rett plass, om noen vet et bedre sted, si i fra! Her er greia: Jeg har 1-2 ideer til nettsider jeg har tenkt over en stund, som jeg er interessert i å realisere. Dette dreier seg om ganske store prosjekter, men det jeg først vil er å lage en prototype/beta for å se om det lar seg gjøre. Men, jeg har altså svært liten erfaring og kan ikke gjøre det selv. Er det noen som vet hvordan man kan realisere noe sånt, eller har erfaringer med det? Noen som tilbyr å designe slikt, som bedrifter eller studenter/selvstendige? Ettersom jeg tror jeg sitter på en god idé her vil jeg unngå at den blir stjålet el. Vi snakker her om noe mer omfattende enn en klanhjemmeside, og det er nødvendig at det er en god og enkel. For å gi en viss idé i forhold til designet kan man se på feks http://flattr.com/ , dog med en del mer tekst etc. Har googlet det litt, men er som sagt på jakt erfaringer/meninger her Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tviler på at noen vil legge inn en god del timer i et design uten å få betalt. Just saying, siden jeg ikke så noe om betaling i tråden din Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Bruk et content managment system, feks Joomla eller WordPress. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Tviler på at noen vil legge inn en god del timer i et design uten å få betalt. Just saying, siden jeg ikke så noe om betaling i tråden din Beklager, ville absolutt vært villig til å betale, sånn ut i fra hva slags arbeid det var snakk om. Det er fordi jeg ikke er en stor bedrift og har begrenset budsjett, og trenger noe delvis annerledes at jeg spør om hva som finnes av sånne tilbud her, og om det feks er student(er) som ville gjort det "rimeligere". Jeg har allerede på dette tidspunkt alternativer, men ønsker å finne mer. Angående Joomla eller WordPress. er jeg ikke helt satt inn i de, ser forsåvidt ut som en mulighet, men av eksempelsidene jeg ser er de ikke "helt" der jeg skal. Men, skal se mer på det. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Wordpress er hva du former det til. Man legger design og funksjoner "oppå" kjernen slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå