Masimo Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei, satte min data ut på finn for ca. en uke siden..! Ville bare hører om i evt synes den er satt for høyt? Finn.no Mvh Masimo Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 ja, selg den for 3500 kr maks uten skjerm eller legg på 1000kr for skjermen Lenke til kommentar
Masimo Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Så en data jeg kjøpte for 9000, uten skjerm .. kan jeg ikke selge for mer end halvpris.. selv m. skjerm.,. Lyder utroligt, at de mister så mye i verdi... ;( Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hva du betalte for den betyr strengt tatt ikke så mye, det er hva man kan få for pengene idag. Arni's estimat er det ikke så mye å si på. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Så en data jeg kjøpte for 9000, uten skjerm .. kan jeg ikke selge for mer end halvpris.. selv m. skjerm.,. Lyder utroligt, at de mister så mye i verdi... ;( Jeg satte nettopp sammen en pc som er like rask som den der for 4500kr ny. Så om du er veldig heldig kan du få 3500 for den, inkludert skjerm. Pc-deler mister essensielt halve prisen bare du bryter forseglingen. Skjermen er liten og steingammel, og har antageligvis begynt å gulne, og er knapt verdt 500kr. Endret 29. mai 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
Masimo Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 ... hmm ja .. har nok ret.. Skjermen er du nu ikke nået galt med.. har brukt den sammenlagt i 1 år.. da jeg har haft 2x Bærbar maskiner i mellemtiden .. Men da får jeg bare endre lidt på prisen da Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 I og med at bruktpriser på datautstyr er slik de er så pleier vi også å foreslå andre bruksområder for eldre maskiner da bruksverdien er mye høyere enn gjensalgsverdien. En slik maskin kan med hell settes opp som router, NAS, brannmur, webserver you name it. Og slik kan du fremdeles ha glede av den i mange år istedenfor å "gi" den bort. Lenke til kommentar
Masimo Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Ja det er nok sandt det... Men jeg har ret og slet ikke bruk for den lengere.. Så selvom det nesten er at "gi bort" dataen .. Kjøpte en bærbar som holder i massevis til å sjekke nettet med.. Så er det bedre å selge end den står og samler støv .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå