Gå til innhold

Har jeg priset min data for høyt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en data jeg kjøpte for 9000, uten skjerm ..

kan jeg ikke selge for mer end halvpris.. selv m. skjerm.,. Lyder utroligt, at de mister så mye i verdi... ;(

Jeg satte nettopp sammen en pc som er like rask som den der for 4500kr ny. Så om du er veldig heldig kan du få 3500 for den, inkludert skjerm. Pc-deler mister essensielt halve prisen bare du bryter forseglingen.

Skjermen er liten og steingammel, og har antageligvis begynt å gulne, og er knapt verdt 500kr.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

... hmm ja .. har nok ret..

Skjermen er du nu ikke nået galt med.. har brukt den sammenlagt i 1 år.. da jeg har haft

2x Bærbar maskiner i mellemtiden ..

Men da får jeg bare endre lidt på prisen da ;)

Lenke til kommentar

I og med at bruktpriser på datautstyr er slik de er så pleier vi også å foreslå andre bruksområder for eldre maskiner da bruksverdien er mye høyere enn gjensalgsverdien.

En slik maskin kan med hell settes opp som router, NAS, brannmur, webserver you name it. Og slik kan du fremdeles ha glede av den i mange år istedenfor å "gi" den bort.

Lenke til kommentar

Ja det er nok sandt det...

Men jeg har ret og slet ikke bruk for den lengere.. Så selvom det nesten er at "gi bort" dataen .. Kjøpte en bærbar som holder i massevis til å sjekke nettet med..

Så er det bedre å selge end den står og samler støv .. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...