chri-ot Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei Jeg har spilt COD og andre diverse spill nå i helga, og pingen min ligger på det laveste på 50+/- og på det høyeste 100 +/- De andre spilleren lå på mellom 10 og 20 i ping, er det pcen min som er for treg? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tviler. Er nok bare de som har bedre nett/er nermere serveren. De fleste servere er i amerika, veit du. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 hehe glemte å skrive om omstendighetene Jeg var på lan party, med kablet forbindelse og en felles switch. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg vil tro at selve nettverkskortet og chipen kan påvirke ping i negativ forstand, men jeg er ikke helt sikker på det. Evt. hvis du kjører brannmur, og ha ikke kan jo det også ha en viss innvirkning (i alle fall teoretisk sett fordi brannmuren kontrollerer hva som går inn og ut av pcen) Mvh Faller Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Brukte Macbook Pro 2010, med Win7 og brannmur avslått. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Jeg var på lan party, med kablet forbindelse og en felles switch. Serveren var altså local? De andre spillerne du snakker om var i samme bygg, tilkoblet samme switch? Endret 29. mai 2011 av tROOP4H Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Ja, korrekt. Vi hadde ikke engang internett tilkobling. Lenke til kommentar
Rim Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ja, korrekt. Vi hadde ikke engang internett tilkobling. Uten at jeg kjenner nettkoden her så vil jeg anta at klienten sender ut pakker og ser hvor lang tid det tar før den får svar. Dersom CPU ligger på 100% eller i nabolaget vil dette ha noe å si da det vil ta lenger tid før CPU får tid til å skjønne når returen kom inn. En bedre måte er å pinge fra cmd da det sjelden blir påvirket av dette. Et annet problem kan være innstillinger på maskinen, men det er svært sjeldent. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Ja, korrekt. Vi hadde ikke engang internett tilkobling. Uten at jeg kjenner nettkoden her så vil jeg anta at klienten sender ut pakker og ser hvor lang tid det tar før den får svar. Dersom CPU ligger på 100% eller i nabolaget vil dette ha noe å si da det vil ta lenger tid før CPU får tid til å skjønne når returen kom inn. En bedre måte er å pinge fra cmd da det sjelden blir påvirket av dette. Et annet problem kan være innstillinger på maskinen, men det er svært sjeldent. Stor mulighet for at det er dette som er problemet, med tanke på at Macbook Pro ikke er den beste å spille på så er jeg sikker på at prosessoren lå på 100%. En annen person hadde en gammel HP laptop som også hadde høy Ping, denne klarte såvidt å dra MW1 så jeg tror vi har funnet løsningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå