Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det søteste noen har sagt/skrevet til deg ? :)

Anbefalte innlegg

Emnetittelen beskriver vel det meste :) <3

Det søteste kjæresten min har skrevet til meg er:

Du må absolutt ikke tenke på hvordan du har fortjent meg for du fortjener kun det beste, og det er spørsmål om jeg fortjener deg i det hele tatt. Du er jenta som jeg før bare har sett i drømmer, og det er helt utrolig hver gang du tar henni meg eller kysser meg for da minner du meg på at du er virkelig og at jeg har deg. Første gang jeg kysset deg var fjeset ditt det eneste jeg så, alt annet var svart og det var helt utrolig at du ikke dyttet meg vekk. Du sier jeg har deg så lenge jeg vil, da håper jeg du ikke blir lei av meg for jeg vil ha deg leeeenge!!! 1 uke har gått, og hver dag har jeg vært med deg. For å si det sånn, hver dag den siste uken har vært himmelen for meg !!! Er utrolig glad i deg og du aner ikke hvor lykkelig du gjør meg ! <333 Du må drømme søtt jenta mi<3 Så håper jeg det ikke blir lenge til for lenge til før jeg kan sovna med armen min rundt deg <3

Endret av V3r0n1c4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må være min kjære da jeg etter en lang dag på ski var rødmosen og svett og håret alle veier etter hjelmen, ser på meg og sier

" Du er ganske pen du"

Akkurat det syns jeg var fint sakt, siden situasjonene ikke tilsa det :)

Men er vel ikke det fineste noen har sakt til meg, det jeg verdsetter mest er jo at han sier "jeg elsker deg" :)

Lenke til kommentar

For omtrent et år siden hadde jeg prestert å klage til min daværende kjæreste om at jeg synes jeg var tjukk. Samtalen gikk omtrent slik:

Jeg: Hater at jeg ikke kan bruke fine klær.

Han: Du er fin uansett, da.

Jeg: Men jeg kunne godt vært en del kilo lettere, du kan ikke nekte for det...

Han: Joda, det kunne du jo.

(Meg i virkeligheten fikk et gigantisk søkk i magen)

Han: Du kunne vært hundre kilo større også, det hadde ikke betydd noe. Jeg elsker deg.

Var for øvrig første gang han sa at han elsket meg også, og ikke bare "jeg er så glad i deg", og "du betyr så mye for meg". Kanskje unødvendig å si at jeg smeltet innvendig? ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde svært god kontakt med en fra USA. Vi ble veldig gode og nære venner over internett/skype (som det er mulig å bli da). Drømte om at jeg skulle besøke han (penger stoppet meg). Han sa så utrolig mye fint til meg.

Han driver eget firma og er alene på jobb. Sa bl.a. dette:

"Talking to you on video always makes my day, it makes me love coming to work every day, turning on Skype and there I see you, I don't get much work done these days, but I have gotten addicted to daily contact with you, you are beautiful, intelligent and funny. If I have a bad day at work you make up for it. If I have a bad day at home, knowing that talking to you next day will make it better. If anyone every treat you bad I will close my shop and be on the first flight over. Would love to throw my arms around you. My wonderful rose.

Soo.. How is my sweetie pie today? The one sweeter than any chocolate bar"

(noe ala sånt skrev han en gang, synes det var så søtt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...