Gå til innhold

Hunder og gjenkjennelse


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har en 4 år gammel vorster/schnauser-blandingshund, som vi har hatt siden den var 2 år gammel. Da hentet vi den på fod-gården etter at den hadde blitt tatt fra en rusmisbruker i Østfold.

 

Hun er alltid glad og logrer når vi kommer hjem fra skole/jobb, og er mye tryggere enn man skulle tro etter at hun har vært utsatt for det hun har blitt utsatt for. Blant annet har hun blitt slått, så før ble hun alltid livredd hvis noen kom borti baken hennes, men det har gått seg til. Hun skjønner at vi er snille.

 

Men, til poenget: Hvis jeg reiser bort et år mens hunden fortsatt bor hos familien, vil den kjenne meg igjen etter et år?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var godt å høre!

 

@Randomizer: Det var det litt artig at du nevnte. Hun blir nemlig livredd hvis hun ser noen med rød boblejakke. Det høres helt absurd ut, men det har skjedd 3-4 ganger at hun begynner å bjeffe og trekke båndet i motsatt retning hvis vi ser noen med rød boblejakke...

Lenke til kommentar

Det var godt å høre!

 

@Randomizer: Det var det litt artig at du nevnte. Hun blir nemlig livredd hvis hun ser noen med rød boblejakke. Det høres helt absurd ut, men det har skjedd 3-4 ganger at hun begynner å bjeffe og trekke båndet i motsatt retning hvis vi ser noen med rød boblejakke...

Det høres fornuftig ut. En gang fikk hunden min en grind over seg. Det var en sånn en som du setter i bunnen av trappa for å hindre hunder i å gå opp i andre etasje. Det har gått hvertfall et år siden det skjedde, men han rygger fortsatt unna når jeg tar den av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...