Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Subwoofere Til Bmw 520i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det der er ikke noe å ha. Forsterkeren er svak, og subene låter ikke bra.

For et par hundrelapper ekstra, så kan du få en DD 15" og en zachry monoforsterker, og det vil spille helt villt i forhold til det der ;)

Er det sedan eller touring du har? Og hva har du av høyttalere foran som skal holde følge med suben(e)?

Lenke til kommentar

Ok, da blir dette som er nevt over alt for mye for deg, og du kommer til å drukne i masse bass. Spar opp litt penger å kjøp deg noe nytt foran, som kan holde følge med bassen, så blir det bra ;)

Tang band 6" bass og 4" fulltone funker VELDIG bra i E34, og du kan spille så det gjør vandt i ørene.

Lenke til kommentar

Kan du sende link til høytalerene? Vil også ha noke bake i bilen for de som sitter bake vettu, og når eg har opent bagasjerom. Kan kansje sende en link til noken bra subber eg kan ha baki bilen.

Endret av UpR_xHangm0
Lenke til kommentar

Med disse tang band elementene og en 4 kanals forsterker, så trenger du ikke noe baki, det spiller nok i massevis for hele bilen. Og du skal selvfølgelig ikke spille en masse med bagasjeluka åpnen, hva er vitsen med det? Hvis du på død og liv mener du MÅ ha noe baki, så monterer du et par billige 6x9" og kobler dem til spilleren, og fader dem ned slik at du ikke hører dem foran...

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=375&subgid=375&wwwalias=dynabel&pid=5379 Dette krever da litt modifisering av hullene som det orginalt sitter diskant i, og tillaging av nye sparkeplater i mdf. Disse krever også en 4kanals forsterker slik at du kan dele aktivt, men du får i gjenngjeld noe som ikke "alle" har, og noe som spiller skikkelig tøft.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har jo kjøpt meg de første subbene som jeg startet tråden med, spiller sykt høyt og bra. Anbefales!

I forhold til??? Og med bra så mener du vel ikke pent håper jeg? Men fint du er fornøyd, er jo tross alt det som er det viktigste her ;)

lydene på subbene er klare og fine, selv om på høyt volum.

Endret av UpR_xHangm0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...