Christian86 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har det ikke alltid vært slik da Positurer er hva vi kan best Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Da har jeg omsider kommet sånn noenlunde gjennom (bildene fra) botanisk hage, og her er et raskt lite utvalg fra meg: Bykatta virket veldig imponert over hvor raskt jeg kunne ta et portrett... tmeland Ilpostinio Christian86 og Azathosk Velkomment til systematisk hage Gult er kult (Rhondrondron) Akamister i buskene Øy! Gorgat, det er endene som er motivet her! Domkirka medregnet motlys Stave- og postefeil rettes på oppfordring... edit: stavefeil I Endret 30. mai 2011 av kaian Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Takk for to fine dager! Det var hyggelig å möte dere (igjen). Så mye flott og morsomt dere har postet. Håpentligvis kan jeg poste mine bilder senere idag og gi litt mer detaljerede kommentarer. Har dog nettopp lastet de opp til PCn, så kanskje trenger jeg mer tid. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Var ikke der så lenge og tok ikke så mange bilder. Og jaggu så var det ingen av de jeg tok som var noen keepers. Ble heldigvis noen av dem litt senere på dagen. Hyggelig å se dere igjen da! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Sånn, da ble jeg ferdig med bildene fra botaniske hagen. Bildene fra folkemuseet kommer kanskje litt senere ikveld. Men först vil jeg kommentere deres bilder. Christian86: Imponerende detaljer og farger du får med det kameraet! Liker spesielt nr. 4 og 7. Bykatt: Pene bilder! Tror jeg liker det förste mest fordi det er litt uvanlig og har flotte gule toner. tomsi42: Oi, stilige blomsterbilder! Mine favoritter er dog "Eksempel på bruk" og "Et par sultne ender" fordi jeg liker bilder med humor. tmeland: Nydelig serie. Liker at du gikk så närt på motiven. ilpostino: Intressante blomster og planter du fant! Kult med bildene du tok rakt foran motiven (de förste bildene). Tror jeg liker nr. 5 best. lessis: Herligt positive bilder! Liker blomster nr. 2 som du tok fra lavt perspektiv, og den gröne planten med speiling ble også bra. kaian: Artig å få se noen av dine resultater med X100. Koselige portretter og "Gult er kult" er nydelig. -- Noen av mine bilder: Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noen tilbakemeldinger i kronologisk rekkefølge. Christian86: Kan ikke akkurat klage på bildekvaliteten fra det kameraet ditt, nei. Bildet av den "rødoransje blomsten" (2137) og det ene av "den blå blomsten" (2152) er kanskje de som fasinerer meg mest. Bykatt: Det bildet av de "moseblomstene" som dukker opp på fotobloggen din er knall. Synes lommetørkletrebildet så langt er den klare vinneren av "lommetørkletrebildekonkurransen" som vi alle deltok i! tomsi: "Rosa blomst nr 1" synes jeg ble helt knall. Andebildet var morsomt. ilpostino: Første bildet minner meg om "eggene" fra aliens! - Noe som "irriterer" meg er alle de små detaljene man mister når man må resize macro bilder. Regner med at du er enig der med tanke på størrelsen Lessis: Blomst2 forvirrer meg. Liker slike bilder hvor perspektivet er uvant! kaian: 1819: Snodig forsamling. Synes portrettene dine ble veldig bra. HelenaN: "like" på bilde nr. 2, 6 og 10 Artig bilde av kaian også Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Nydelig bilde av den hvite anemonen, Helena. Tror de fleste mine er postet av andre: Åpen Dag - Tøyen botaniske Dictamnus Albus (Europeisk Askrot/Moses brennende busk) Antennaria dioica (Kattefot) Fotografen og Dodecatheon (Gudeblomst) Trollius Magnolia soulangiana Trillium Trillium Glaucidium palmatum Veratrum album (Nyserot) Traktørens pizzabaker Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Da har jeg også blogget den dagen..... Og mandag 30.mai forlot vi Oslo med pomp og prakt... :!: Endret 2. juni 2011 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå