tomsi42 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Takk for morsomt treff i dag også. Været var en del bedre i dag hvis vi ser bort ifra vinden som gjorde det vanskelig å ta makrobilder av blomstene Her poster vi blinkskuddene. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Mine bilder Litt skuffa over at du ikke fikk flere keepers -men det er jo en håndfull å håndtere det kompaktkameraet ditt. Men du får da pressa ut en del detaljer, det skal du ha! Jeg kan bare si meg mektig imponert For å være litt konkret, bilde 4 og 7 liker jeg veldig, veldig godt. Og det er flere, f.eks Marine Alpera(?) (lav fjellblomst med stor blå klokke), men det blir så langt å telle edit: langt å telle kan være ganske kort, f.eks. nest siste. Endret 29. mai 2011 av kaian Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Nå var det ikke så mange jeg tok da - og mange var like, men ble ødelagt av vinden En annen ting er at bevegelse og mitt kamera er ikke beste kombinasjon, ergo vind ødela godt Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Koselig, og bra timing med regnet i dag. I hvert fall på Torshov høljet regnet ned rett etter jeg kom inn døren. Det ble en del blomsterbilder, ja. Kattefot Flere av mine blomsterbilder her. Endret 29. mai 2011 av Bykatt 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Ja der var det var mange flotte. Og folk sier Hasselblad kun egner seg i studio ... Her er noen blomsterbilder fra dagens fangst. Lommetørkletre: Eksempel på bruk: Hvite blomster: Rosa blomster: Gule blomster - noen med bie: Endret 29. mai 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Du skulle sett biebildene - hva jeg kunne se i 100% var artig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Du kan jo klippe ut en 100% crop av bien til oss, Christian86. Men det var jo andre ting å ta bilder av også. Akamister, f.eks. Et par sultne ender: Arkitektur: (de to siste fant jeg på vei til Traktøren) Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Du skulle sett biebildene - hva jeg kunne se i 100% var artig Jeg tviler ikke, -men jeg synes det hadde vært veldig kult om du kunne gjort en 100% crop fra en detalj i et sånt? @Tomsi: fantastisk å få så tydelig fram at endene danset tango for oss! Endret 29. mai 2011 av kaian Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tok heller en i full størrelse, så får dere leke 2 Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Har nå fått slettet noenhundre bilder, og har endt opp med noen bilder hvor vinden blåste blomster og små dyr slik at det traff fokusplanet sånn nogenlunde Noen blomster/støvbærere : Ett tre Bien: Endret 29. mai 2011 av tmeland Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Du verden så mye bra dere har tatt...og den Kai-demonstrasjonen av lommetørkletreet var jo brilliant, helt utkonkurrert på blomster også jeg nå :!: :!: 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Her er noen av mine bilder. jeg brukte utelukkende det nye macro-objektivet jeg kjøpte meg for en stund siden så det ble litt liten DOF. edit: disse bildene e rlitt store så jeg kommer til å forminske de og legge de opp på nytt i denne posten i morgen. Endret 29. mai 2011 av ilpostino 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Mange fine poster og kvote hyppig her ja Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Mange fine poster og kvote hyppig her ja Du skulle vel vært med som er botanikk-interessert...... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Du skulle vel vært med som er botanikk-interessert...... Er hun søt nok så er interessen tilstede Beklageligvis så holder mine botaniske krumspring seg kun til å holde liv i ei krukke med gressløk, som i år ser ut til og bli akseptabel Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 He,he...nå blandet jeg faktisk sammen deg og Natrich... Lenke til kommentar
lessis Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Takk for følget til alle sammen i dag. Her kommer noen av mine. Har latt det være igjen noen blomster til Randi. Nesten alle var til stede -3 Akamister i aksjon Så noen blomster, velger å ikke skrive navn, da de andre ikke har gjort det. Vinterveden til en eller annen er sikret Et glass med drikke til maten Lenke til kommentar
lessis Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det er utrolig at vi ser så mye forskjellig. Christian86: Morsomt med seriebilder, ser ut som det er blitt en trend. Bykatt: du måtte jo bare få med kattefoten.... tomsi42: bilde nr. 2 var morsomt og magnolien var nydelig. Endene er kommentert før, men de var jo morsomme ilpostino: vakre bilder av allium og rhododenrum i serier. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Det er utrolig at vi ser så mye forskjellig. Det har du helt rett i Det er noen fantastiske positurer du har fanget oss i Morsomt med den grønne planten ute i vannet, og du fikk til lyset veldig godt på den hvite planten. Helling av brus var en fin avslutning. Christian86: Den gule blomsten før bieserien synes jeg du fikk bra til. For ikke å snakke om bieserien ... Bykatt: Flott lys på kattefoten. tmeland: Du var skikkelig nærgående i dag - festet meg ved lommetørkletreet og den oransje blomsten. ilpostino: Merkelig sak den lilla der. Den første altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå