hqonline Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei, Har litt trøbbel med blinklyset i speilet på venstre side av bilen. Trodde først pæra var gått, men etter å ha sett nærmere på den mens jeg låste opp bilen så ser jeg at det er så vidt det lyser der inne. Er det pæra eller er det noe annet som er galt ? /hq Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Kan være en av delene, eller begge deler. Bytt pæra å se om det blir bedre. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Regner med det sitter dioder/LED´s inni der, så ikke så greit å bytte.. Kan være en motstand eller lignende som har tatt kvelden, men ikke noe kjent problem for meg, så jeg ville nok ha ringt nærmeste VW-forhandler og hørt hva det kan være Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Regner med det sitter dioder/LED´s inni der, så ikke så greit å bytte.. Kan være en motstand eller lignende som har tatt kvelden, men ikke noe kjent problem for meg, så jeg ville nok ha ringt nærmeste VW-forhandler og hørt hva det kan være Ok, takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå