Butch Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Hei; Lurte på om noen har erfaring med Gingerbread på Galaxy S i9000, og om dere er fornøyd i forhold til Froyo. Jeg har fremdeles Froyo på min og er i tvil om jeg skal oppgradere -har hørt en del negativt om Gingerbread på denne. Endret 9. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg går ikke tilbake til Froyo, for å si det sånn. Jeg har klart å bli kvitt problemet med vannvittig batteriforbruk, så jeg er fornøyd Jeg bruker Darky v. 10.1, og har særdeles lite å klage på. Lenke til kommentar
Butch Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Er det vanskelig å legge inn det på tlf? Finnes det ei grei veiledning for å få dette til? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Nei, det er ikke vanskelig. Og ja, det finnes en grei veiledning.. Men jeg synes du skal bruke 10 sekunder på å google det fremfor å være så lat at du forventer å få den i fanget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå