Sandefjord95 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei! Jeg har kommet opp i samfunnsfag til muntlig eksamen. Dette gjelder 10.klasse. Jeg er greit stuck nå, så jeg lurte på om det var noen som hadde noen tips/ideer/nyttige linker jeg kunne benyttet meg av. Oppgaven lyder slik: ”Gjør rede for oljens betydning nå og i fremtiden med vekt på økonomi, miljø og konflikter i verden. Vurder hvilken betydning dette har for Norge som oljenasjon”. Jeg satser toppkarakter. På forhånd takk! Lenke til kommentar
pakini Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Detter virker da som en ok oppgave Kom selv opp i samfunnfag muntlig i 10 klasse, men fikk om revulusjonen i Frankrike.... Fikk 4 husker jeg. Men dette er 10år siden da... Lykke til, syns ikke denne oppgaven var galen Lenke til kommentar
Sandefjord95 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Men jeg klarer liksom ikke å finne noe godt stoff jeg kan skrive om, sitter helt fast! Litt hjelp å få?! Er desperat! Endret 29. mai 2011 av Sandefjord95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå