Tok3n Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Endelig. Da ser det mye bedre ut, Carew er ute :D Lenke til kommentar
Tensai Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Skal man først bytte ut Carew så vil jeg ha innpå Braaten. Han er utrolig flink til å holde på ballen, flinker enn Carew, og kan dermed vente på en Huseklepp/Riise som kommer på løp. Helt enig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Skuffet over Carew og Bjørn Helge Riise. Jarstein har gjort en god jobb i mål! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Skal man først bytte ut Carew så vil jeg ha innpå Braaten. Han er utrolig flink til å holde på ballen, flinker enn Carew, og kan dermed vente på en Huseklepp/Riise som kommer på løp. Helt enig. Eventuelt bytte med Huseklepp nå som han begynner å bli litt sliten. Vi har ingenting å tape, vi ligger allerede under. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Er det mulig å ignorere enkeltbrukere her? Altså en knapp, som gjør at jeg ikke ser innleggene? Endret 4. juni 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det skuddet der er fullstendig tullete... Er det mulig å ignorere enkeltbrukere her? Altså en knapp, som gjør at jeg ikke ser innleggene? Innstillinger... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er det mulig å ignorere enkeltbrukere her? Altså en knapp, som gjør at jeg ikke ser innleggene? Ja. Via kontrollpanelet, så "profil"-fanen, nederste linje. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det skuddet der er fullstendig tullete... Velger å være uenig. Greit med avslutninger. Får senka tempoet litt. Avslutninger er uansett bedre enn direkte balltap. Det ender jo i balltap uansett og da er det veldig bra å være i balanse. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Eventuelt bytte med Huseklepp nå som han begynner å bli litt sliten. Vi har ingenting å tape, vi ligger allerede under. Målforskjell, helt klart i en så jevn gruppe. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 IDIOOOOOOOOOOOOOOT!!!!FAEN! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Haha, latterlig posisjonering av Bjørn Helge. Du må angripe på FØRSTE for faen. Ikke la forsvarerne til Portugal komme i overtall inni boksen Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Eventuelt bytte med Huseklepp nå som han begynner å bli litt sliten. Vi har ingenting å tape, vi ligger allerede under. Målforskjell, helt klart i en så jevn gruppe. Jo forsåvidt, men vi kan hvertfall prøve litt frem til 2-0 og heller da konse på å ikke slippe inn mer. Slik det er nå har vi sjans på 1-1. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det skuddet der er fullstendig tullete... Velger å være uenig. Greit med avslutninger. Får senka tempoet litt. Avslutninger er uansett bedre enn direkte balltap. Det ender jo i balltap uansett og da er det veldig bra å være i balanse. Selvfølgelig ikke. Bedre å prøve ett skikkelig angrep enn å hive ballen bort på ett skudd som er alt for langt ute... STRAFFE!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det skuddet der er fullstendig tullete... Er det mulig å ignorere enkeltbrukere her? Altså en knapp, som gjør at jeg ikke ser innleggene? Innstillinger... Ironisk at du svarte! ;P 2 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Sånne tversoverpasninger er så idiotisk å prøve på... Kan ikke Høgli eller noen andre prøve å utfordre der da. Nå kaster vi ballen bort på latterlig dårlige innlegg... Det skuddet der er fullstendig tullete... Er det mulig å ignorere enkeltbrukere her? Altså en knapp, som gjør at jeg ikke ser innleggene? Innstillinger... Ironisk at du svarte! ;P Fordi? Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Jo forsåvidt, men vi kan hvertfall prøve litt frem til 2-0 og heller da konse på å ikke slippe inn mer. Slik det er nå har vi sjans på 1-1. Litt enig med deg egentlig. Innbyrdes er vi nå likt med Portugal men de ville nok uansett slått Norge på målforskjell om vi skulle komme A poeng. Scoring til Norge er veldig reelt som kampen ser ut nå. Uansett, Norge viser seg bra frem... Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ironisk at du svarte! ;P Fordi? Fordi det er deg han skal ignorere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå