Anonym234 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ta deg ei pille nå, Step_up. 6 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 FUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!! Håper vi kommer videre alikavell Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 HELVETE ER PRESSEY?!?!?!?!?!?!?!FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!DER GIR DERE PORTUGAL MÅL!!!!!DEMIDOV!!!!!!!!!! Den var ikke mulig å ta. Ro ned... Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hva er det J.A Riise driver på med? Hælsparker luften? Du skal presse ballfører din fjott. Og Demidov, du skal takle ballen, ikke mann. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ta deg ei pille nå, Step_up. Du er ikke mye innom fotballtrådene du ser eg. Vi er immun 1 Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ta deg ei pille nå, Step_up. Jeg tror han har fått mer enn nok allerede... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Uff, folk her inne er jo rabiater.. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Synd at kampen har en pinglete dommer. Ronaldo skulle hatt gult kort Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 HELVETE ER PRESSEY?!?!?!?!?!?!?!FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!DER GIR DERE PORTUGAL MÅL!!!!!DEMIDOV!!!!!!!!!! Den var ikke mulig å ta. Ro ned... Selvfølgelig skal ikke Jarstein klare å ta den, men det som skjer i forkant er alt for dårlig av oss... Jeg sa det dårlige presset ved innleggsituasjoner kom til å bli problematisk... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Uff, folk her inne er jo rabiater.. Ingen som tvinger deg/dere til å være her. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 HELVETE ER PRESSEY?!?!?!?!?!?!?!FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!DER GIR DERE PORTUGAL MÅL!!!!!DEMIDOV!!!!!!!!!! Den var ikke mulig å ta. Ro ned... Jo, hvis Demidov hadde gått etter ballen hadde han avklart den situasjonen. Men det går raskt så skal ikke klandre noen for det målet. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ta deg ei pille nå, Step_up. Noe beroligende? hvor i helvete er presset?!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det som er spørsmålet er hva faen Drillo ser i Carew. Det er faen meg en grunn til at han ikke har en klubb, han er faen meg helt elendig. Ut med Carew inn med Moa. Lenke til kommentar
Tensai Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Helt klar forsvars tabbe, Demidov skal være først på ball der. Blir nok ikke mål på Norge så lenge vi fortsetter å sette tillit i Carew. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ta deg ei pille nå, Step_up. Jeg tror han har fått mer enn nok allerede... 1.slutt å snakk om meg. 2.jeg liker ikke å høre antydninger om pillesnakk, det kommer vel an på hva som menes... 3.det ligner på grenseland dette her... Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Skal man først bytte ut Carew så vil jeg ha innpå Braaten. Han er utrolig flink til å holde på ballen, flinker enn Carew, og kan dermed vente på en Huseklepp/Riise som kommer på løp. Spar meg Step_up, du må da tåle at folk harselerer litt med deg. Er ikke som om du tar skade av det. Endret 4. juni 2011 av Bagh Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Uff, folk her inne er jo rabiater.. Ingen som tvinger deg/dere til å være her. Det tror jeg du vet jeg vet.. Og kommer nok ikke til å være her, nei. Bare syting. Selv liker jeg best å heie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå