Gå til innhold

Kamptråd - Portugal vs Norge (EM-kvalik)

Latias

67 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

2. 2. Kommer Norge til EM?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk forventer at Norge skal spille som Barca. :roll: Synes Norge spiller over all forventning akkurat nå. Bra forsvar og hindrer målsjanser til Portugal. Portugal begynner å bli stresset og ukonsentrert, noe som vil skape sjanser for Norge i andre omgang.

Så lenge den defensive organiseringen holder mål så tar vi poeng!

Helt enig i at Norge har vært veldig, veldig gode i forhold til forutsetningene, men hvorfor ikke prøve å bli bedre? Jeg synes vi kan fortsette slik vi gjør med å sende lange baller, men du er vel enig i at det oppstår en litt unødvendig panikk med en gang vi triller ball på små flater? Tror ikke det ville skadet med litt fokus på trilling av ball ved siden av lange baller. Kan fort bli veldig ensidig, og det blir lettere å komme seg utav kinkige situasjoner.

Lenke til kommentar

Folk forventer at Norge skal spille som Barca. :roll: Så lenge den defensive organiseringen holder mål så tar vi poeng!

Hvem gjør det?

Enig i den nederste setningen...Nå må vi bare få ballen ned på bakken og bruke de kreative fibrene...PVM skulle vært med...

Vi må da klare å få fatt i ballen før den går til Nani der!

Lenke til kommentar

Folk forventer at Norge skal spille som Barca. :roll: Synes Norge spiller over all forventning akkurat nå. Bra forsvar og hindrer målsjanser til Portugal. Portugal begynner å bli stresset og ukonsentrert, noe som vil skape sjanser for Norge i andre omgang.

Så lenge den defensive organiseringen holder mål så tar vi poeng!

Er vel omtrent INGEN som forventer det.

Lenke til kommentar

Folk forventer at Norge skal spille som Barca. :roll:

Kven har gjort det?

Det er snakk om å kunne slå pasningar i laget, ikkje bli like god som Xavi, Iniesta og Messi. Det er fullstendig kaos når me har ballen. Enten blir det slått langpasning, klarering eller eit desperat forsøk på pasningsspel som ender i balltap.

Skulle gjerne sett treffprosenten på pasningar denne kampen.

Me er gode, men eit landslag burde kunne slå og ta imot pasningar.

Lenke til kommentar

Enig i den nederste setningen...Nå må vi bare få ballen ned på bakken og bruke de kreative fibrene...PVM skulle vært med...

Word. Vaagan Moen istedenfor Hauger tror jeg hadde vært smart.

Faktisk skulle vi helst ha 11 Pettere, så hadde vi hatt en soleklar førsteellever. Tenk Vaagan moen X 11, hadde blitt Barca fotball av det vettu.

Lenke til kommentar

Glimrende førsteomgang, bare synd at Gamst ikke klarer å treffe mål på sin enorme sjanse. Har tro på mye frustrasjon utover i andreomgangen, og forhåpentligvis får vi noen solide kontringssjanser. 0-0 er gull uansett.

Morsomt at Davidsen kommenterer at Ronaldo ikke trives ute hos Høgli.

Lenke til kommentar

Perfekt omgang.

Enig. De har klart oppgaven Drillo har gitt dem med glans.

Litt fælt å se at P har ballen så mye, men de har ikke vært veldig farlige vil jeg si. De mangler kraft innenfor 16 m

Som kommentator nevnte, tror jeg ikke Norge har brukt mye krefter i denne kampen.

Her kan alt skje

Lenke til kommentar

Word. Vaagan Moen istedenfor Hauger tror jeg hadde vært smart.

Hauger er langt bedre defensivt, og det er "alt" som betyr noe i Portugal. Drillo gjør det rette igjen.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett på tabellen men med seier til Danmark tidligere i kveld og vi "raner" med oss 3 poeng her.... hvordan er da muligheten for at Portugal IKKE kvalifiserer seg til fordel for 2 Nordiske lag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...