Are.......... Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Eneste som er dumt med at Wæhler er ute, er at han og Hangeland vanligvis spiller sammen. Setter vanligvis Demidov foran Wæhler, så helt greit at han er ute. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Minner om at ulovlige streams ikke er lov på forumet. Dog kan det være verdt å prøve viaplay f.eks Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Kva synest folk om at Carew er så mykje brukt på landslaget? Han har internasjonal erfaring, som er positivt, men mannen er ikkje akkurat noko målmaskin. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Minner om at ulovlige streams ikke er lov på forumet. Dog kan det være verdt å prøve viaplay f.eks Hvis viaplay virker så. Error er alt jeg får,og jeg har abonnement der... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Kva synest folk om at Carew er så mykje brukt på landslaget? Han har internasjonal erfaring, som er positivt, men mannen er ikkje akkurat noko målmaskin. Litt usikker på kva eg syns om Carew eigentleg. Han har fått vise seg mange ganger, utan eigentleg å overbevise. Han veit å rote det til nokre gonger, men han har vel redda Noreg eit par gonger. Har vi nokre betre alternativ eigentleg? Han er vel ein rutinert spelar som sikkert bidrar med litt meir enn kun mål. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Carew er som en litt defekt Terminator. Målrettet og sterk som en okse, men ikke alltid like effektiv når slakten skal fullføres. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Kva synest folk om at Carew er så mykje brukt på landslaget? Han har internasjonal erfaring, som er positivt, men mannen er ikkje akkurat noko målmaskin. Carew er god, det vet vi. Men dessverre har han ikke vist seg så mye den siste tiden, men vi kan ikke brenne han på bålet av den grunn. Som Quote sier, hva er alternativet? Jeg tror Carew er Norges sterkeste ressurs, han jobber mye selv om han ikke har scoret så utrolig masse. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Huff, Jarstein står. Lykke til Norge, dere trenger det... Kva synest folk om at Carew er så mykje brukt på landslaget? Han har internasjonal erfaring, som er positivt, men mannen er ikkje akkurat noko målmaskin. Han har vært det flere sesonger i PL... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Han har vært det flere sesonger i PL... Men ikkje akkurat på landslaget. Ronaldo har forsåvidt same "syndrom". "På 80 kamper har han «bare» scoret 26 ganger. Til sammenligning har John Carew 23 mål på 86 landskamper, og det på et dårligere lag enn Portugal." - Dagbladet Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Spår tosifret antall keeperfeil fra Jarstein. Soler: "Jeg kan ikke nevne et godt engelsk talent". "Ekspertene" i Viasats studio skjønner heller ikke hvordan Norge spiller. De vil at vi skal slå korte pasninger og derfor spille med høyere risiko. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Men nå gjør da Carew mye annet viktig i tillegg... Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Var først nå når jeg så lagoppstillingen til Portugal at jeg tenkte "shait, dette kan jo ikke gå". Aldri om vi klarer å holde styr på både Ronaldo og Nani. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Dette blir Barcelona-United all over again... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Soler: "Jeg kan ikke nevne et godt engelsk talent". Folk må snart lære seg at Soler er like mye showmann som "ekspert". Og ikke minst PR-kåt. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Soler: "Jeg kan ikke nevne et godt engelsk talent". Folk må snart lære seg at Soler er like mye showmann som "ekspert". Og ikke minst PR-kåt. Han er vel egentlig mye mer showmann enn "ekspert". Kan bortimot ingenting om europeisk fotball. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Men nå gjør da Carew mye annet viktig i tillegg... Ja, eg sa tross alt dette i innlegget mitt tidligare. Er forøvrig skeptisk til dei fleste "fotball-ekspertene" ala Solér. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Dette blir Barcelona-United all over again... Modig å sammenligne Norge med Barca. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Så hun intervju-jenta som fintet ut Høgli; Oj! der gikk det noe opp for ham..kremt Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Skal vel sies at Tina Wulf har vært norges-mester i triksing. Er muligens hakket bedre enn Ronaldo stillestående. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nettopp kommet tilbake på hotellrommet mitt her i Orlando. Fant en halvstabil stream på portugisisk... Heia Norge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå