Delvis Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det ble et rettferdig resultat. Vi har neppe mye å gjøre i et EM uansett For det var vel dette Hellas tenkte når de ble Europamestere? De hadde vel bedre ballspillere. Å stille i EM med defensift drillo-opplegg? Ja vet ikke jeg .. Jeg er ikke groenn. Bedre ballspillere? Tviler jeg på. Ikke at det har hatt noen nevneverdig betydning uansett...Jeg har jo sagt at vi bør få andre enn Drillo...Men nå tenker jeg bare på å få landslaget med i ett mesterskap, få spillere ut i større ligaer, få matchet oss mot gode klubber internasjonalt, og ha gode norske spillere i bakhånd når de som spiller i de største ligaene ikke kan stille... Akkurat den ser ikke jeg. Det var jo ikke slik at TL-spillerne imponerte så voldsomt offensivt. Problemet i dag var jo at flere av pasningene opp til Carew var mildt sagt elendige...Og når ingen er rundt han, da trenger vi egentlig ikke å møte opp til kamp... Blir helt feil å si at pasningene til Carew er elendige... Det er faktisk Carew som er elendig idag dessverre. Er mange pasninger til han som ikke er i nærheten av å treffe. Han vant da bra med dueller han... Ja skulle gjerne sett flere ut i større ligaer, men det er jo lettere sagt enn gjort (hadde vi kommet inn i EU i 1972 ville det kanskje sett bedre ut) Egentlig synes jeg resultatet er helt greit. P er en stor fotballnasjon. Vi bør være fornøyd. Jobb videre Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Carew vant ikke mange dueller, og han klarte faen ikke å komme først på passninger langs bakken som var til han, var alltid en portoguiser som stakk fram et ben. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 En ting er sikkert. Høgli gjorde en helt fantastisk match i dag. 4 Lenke til kommentar
Tensai Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Jeg sa at ingen er dårligere med ball enn Norge og det står jeg for. Dette betyr ikke at jeg mener Norge er et dårlig landslag. Jeg mener Norge er et veldig bra landslag under Drillo, og at vi ut i fra spill fortjente poeng idag. Forsvaret vårt er verdensklasse og kontringene er dugelig, det er bare synd at vi er verdens dårligste på første touch, overblikk og kreativitet på motstanders banehalvdel. Det virker som om ingen har et snev av spillforståelse, bortsett fra Huseklepp og Braaten på gode dager. Vi trenger en mann på midtbanen i verdensklasse som har ro og kan styre flyten i det offensive spillet, da skulle nok resten av det offensive komme av seg selv også. Dette blir rent teoretisk, men hadde vi plassert Xavi eller Scholes på midtbanen til Norge, hadde vi vært et lag i verdensklasse.(dvs et lag som forventes å komme til vm/em hver eneste gang, ikke nødvendigvis vinne) Demidov gjør en grov tabbe og vi taper 1-0 mot et godt lag. Hadde tilfeldighetene hellet den andre veien kunne vi vunnet 0-1 eller holdt nullen. Endret 4. juni 2011 av Tensai 2 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Høgli var fantastisk ja. Det var gøy å se Ronaldo bli oppgitt. 3 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Vi mangler en mygg på midten istedetfor Riise. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Syns det er litt for dumt å karakterisere målet som en grov tabbe av Demidov. Det kunne ha vært mye verre. Dessuten var det mye flaks i den avslutningen til Postiga. Når det er sagt så er Norge helt håpløse til å klarere. Det er komisk å se hvordan de står å skyter ballen opp i lufta opptil flere ganger uten å få den opp på banen. Er dessuten enig i at Høgli gjør en kanonmatch. Det samme gjør Hangeland. Syns det er på tide at Langemann får prøve seg i en større klubb Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Når det er sagt så er Norge helt håpløse til å klarere. Det er komisk å se hvordan de står å skyter ballen opp i lufta opptil flere ganger uten å få den opp på banen. Ja, spesielt den hendelsen litt før pause (?). Fikk jo minner fra tida fra miniputt-tida mi. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Og Norge har samme oppskriften i hver eneste kamp. Lemp ballen opp, eller håp på å få en heldig kontring. Resten av kampen går med på feilpasninger og usikkerhet med ball. Ingen plan. Norge har ingen mulighet til å score i etablert spill. Fint om noen med bare litt bedre kunnskap uttaler seg om slikt.... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Og Norge har samme oppskriften i hver eneste kamp. Lemp ballen opp, eller håp på å få en heldig kontring. Resten av kampen går med på feilpasninger og usikkerhet med ball. Ingen plan. Norge har ingen mulighet til å score i etablert spill. Fint om noen med bare litt bedre kunnskap uttaler seg om slikt.... Du trenger ikke så mye kunnskap for å observere. Det er dette jeg ser i kamp etter kamp. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det som irriterte meg mest var nok at Ronaldo ikkje fekk gult kort når han takla Høgli. Og det blir litt for mange elendige klareringar, der dei header ballen innover i bana rundt 16-meteren. Virka og som laget fungerte mykje beidre dei det siste kvarteret pga bytta som blei gjordt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Norge spelar like keisamt som Hellas då dei vant EM. Forsvar, forsvar, forsvar og mål på kontring eller dødball. Klart Portugal er eit betre lag, men eg har sett nasjonar på størrelse med Norge levere meir fotball enn det der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Og Norge har samme oppskriften i hver eneste kamp. Lemp ballen opp, eller håp på å få en heldig kontring. Resten av kampen går med på feilpasninger og usikkerhet med ball. Ingen plan. Norge har ingen mulighet til å score i etablert spill. Fint om noen med bare litt bedre kunnskap uttaler seg om slikt.... Du trenger ikke så mye kunnskap for å observere. Det er dette jeg ser i kamp etter kamp. Enig i det du skriver. Norge satser alt for mye på å slå ballen langt, når de derimot byttet ut Carew med Moa ble ballen spilt mer langs bakken og spillet ble bedre. Selv om det allerede var for seint. Hvorfor ikke Braaten starter skjønner jeg ikke. Han gjorde mer på 15 min, enn B. H Riise og Gamst gjorde på 90. Uansett ser jeg at Drillo ikke liker Barcelona fotball, Norge er det laget som er lengst unna å spille som dem. Tragisk at ikke vi kan spille mer på fot. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg avskyr BH Riise som pesten og har aldri skjønt den store tilliten han har fått, men igår syntes jeg ikke han var så ille. Hadde flere gode involveringer og var blant våre beste. Skylden bør gå på våre etablerte stjerner idag utenom Hangeland. Carew klarte verken ta imot en ball eller vinne særlig til hodedueller, Gamst gjorde mye feil og brant en KJEMPEsjanse til å score, mens Riise var anonym/dårlig offensivt og var slapp i presset på målet og svak defensivt. Vi spiller en god kamp, og med litt mer uttelling hadde vi virkelig satt press på Portugal. Det er synd vi ikke får noe ut av kampen, for da er kampen mot Danmark i Parken ufattelig viktig. Først og fremst må vi slå Island hjemme, som kan by på utfordringer. Tom Høgli skal ha all mulig kreds, for han spilte en kjempekamp og temmet Ronaldo som gikk seg sur. Morsomt at han nå plutselig skal være så negativ til destruktiv fotball, når han selv var med på det samme for Real Madrid for 1 måned siden. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Carew gjorde jobben sin men det var ingen indreløpere som kom opp å hjalp til. Han fikk ballen i føttene, noe som gjorde at Pepe lett kunne takle. Skjønner ikke hvorfor folk skal peke fingeren med en gang det finnes snev av motgang. Vi tapte mot Portugal, et lag som er bedre. Om Gamst virkelig hadde scoret ville Portugal angrepet som gale til de hadde hatt to mål. En god kamp av Norge, som nå har skjebnen i egne hender. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg ser Step har vært en parodi i denne tråden og. Forresten artig at Høgli som han slaktet så inni helvete før kampen ble Norges beste. Audaaa. Synd med tap. Fikk sett siste ti min av første omgang og til Portugal scora i andre. Da gikk jeg. Alle andre vennene mine på vorset stakk for å drikke et sted. Ingen ville se kamp. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tom Høgli skal ha all mulig kreds, for han spilte en kjempekamp og temmet Ronaldo som gikk seg sur. Morsomt at han nå plutselig skal være så negativ til destruktiv fotball, når han selv var med på det samme for Real Madrid for 1 måned siden. Jeg tror Drillo tar det som et stort komplement. Morsomt å se Portugal være regelrett redd Norge noen ganger. Kanskje vi faktisk har noe i et EM å gjøre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tom Høgli skal ha all mulig kreds, for han spilte en kjempekamp og temmet Ronaldo som gikk seg sur. Morsomt at han nå plutselig skal være så negativ til destruktiv fotball, når han selv var med på det samme for Real Madrid for 1 måned siden. Jeg tror Drillo tar det som et stort komplement. Morsomt å se Portugal være regelrett redd Norge noen ganger. Kanskje vi faktisk har noe i et EM å gjøre. Forsvaret vårt ja, men ikke resten. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tom Høgli skal ha all mulig kreds, for han spilte en kjempekamp og temmet Ronaldo som gikk seg sur. Morsomt at han nå plutselig skal være så negativ til destruktiv fotball, når han selv var med på det samme for Real Madrid for 1 måned siden. Han har da vitterlig kritisert Mourinho åpenlyst når de har spilt mest destruktivt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 "Jeg liker ikke å spille slik, men jeg må tilpasse meg. Det er nå slik det er" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå