Gå til innhold

Kamptråd - Portugal vs Norge (EM-kvalik)

Latias

67 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

2. 2. Kommer Norge til EM?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi han ødelegg ein corner.

Keeper som holder...

Nei. Gamst låser arma til keeper og det er en helt grei avblåsning.

Det var ikke mye han låste. Grei synes jeg ikke den var.

Ikke mye? Han hadde jo ikke sjans til å gå opp å ta ballen.

Lenke til kommentar

Norge er uten tvil et av de dårligste landslagene i verden med ball.

Det må uten tvil være den mest useriøse uttalelsen jeg har sett på lenge. Bare fordi vi ikke spiller som helter mot Portugal, er vi dårligst i verden? Se heller på statistikken du, istedenfor å dømme etter én kamp.

http://www.fifa.com/worldfootball/ranking/lastranking/gender=m/fullranking.html

Det jeg tror han mener er måten vi kaster ballen bort på hver gang. Når vi ikke server John skikkelig og ikke har spillere rundt, da er det mer meningsfylt å prøve å spille langs bakken. Hadde vi gitt John skikkelige baller og hatt spillere rundt så kunne vi kanskje kommet til flere sjanser...

Målet vi slipper inn er meningsløst. Riise står som en ballerina og prøver å blokkere og Demidov gjør en juniorfeil.

Slik vi holdt på offensivt, så kunne vi latt være å møte opp...

Lenke til kommentar

God kamp av Norge syns jeg. En del klumsete avslutninger, som kunne endra utfallet av kampen. Jarstein overbeviste i mål.. Vi er derimot dårlige på offensiven - vi trenger en målmaskin..

Vi har fremdeles en god sjanse til å bli med i EM!

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi han ødelegg ein corner.

Keeper som holder...

Nei. Gamst låser arma til keeper og det er en helt grei avblåsning.

Det var ikke mye han låste. Grei synes jeg ikke den var.

Ikke mye? Han hadde jo ikke sjans til å gå opp å ta ballen.

Ok, da må jeg se på reprise...

Det ble et rettferdig resultat.

Vi har neppe mye å gjøre i et EM uansett :roll:

For det var vel dette Hellas tenkte når de ble Europamestere?

Lenke til kommentar

Det må uten tvil være den mest useriøse uttalelsen jeg har sett på lenge. Bare fordi vi ikke spiller som helter mot Portugal, er vi dårligst i verden? Se heller på statistikken du, istedenfor å dømme etter én kamp.

Det jeg tror han mener er måten vi kaster ballen bort på hver gang. Når vi ikke server John skikkelig og ikke har spillere rundt, da er det mer meningsfylt å prøve å spille langs bakken. Hadde vi gitt John skikkelige baller og hatt spillere rundt så kunne vi kanskje kommet til flere sjanser...

Målet vi slipper inn er meningsløst. Riise står som en ballerina og prøver å blokkere og Demidov gjør en juniorfeil.

Tror ikke det har så mye å si om John blir servert riktig eller ikke, han er udugelig og vil mest sannsynlig bare rote den bort uansett. Igjen, det er en grunn til at han ikke har en klubb :)

Lenke til kommentar

Kjipt at målet kommer på den måten, de hadde jo egentlig ingen skikkelige sjanser. Burde byttet ut Puseklepp og Carew tidligere. Begge to er udugelige.

Jeg er så enig. Ingen av de har scoret noen mål internasjonalt og ingen gjør noe konstruktivt :roll: .

Tror ikke det har så mye å si om John blir servert riktig eller ikke, han er udugelig og vil mest sannsynlig bare rote den bort uansett. Igjen, det er en grunn til at han ikke har en klubb :)

:roll:

Lenke til kommentar

Klart jeg er enig i at vi spilte dårlig offensivt i dag. Men vi er på langt nær dårligst i verden. Det er bare en fryktelig dårlig overdrivelse som ikke engang fungerer som ironi på trykk.

Lenke til kommentar

Jeg er så enig. Ingen av de har scoret noen mål internasjonalt og ingen gjør noe konstruktivt :roll: .

Carew har scora 2 mål i PL sidan 09-10-sesongen og 3 mål på landslaget sidan 2007.

Hvis du prøver å forsvare Carew med disse statistikkene så funker ikke det altså :/

Lenke til kommentar

Carew har scora 2 mål i PL sidan 09-10-sesongen og 3 mål på landslaget sidan 2007.

Nå har jeg ikke statistikker foran meg, men han har ihvertfall hatt flere sesonger med 10+ mål.

Er det riktig at vi nå bare er nr.3?????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...