robolai Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 NEI, mista både stream og signal på riks-tv Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Kan jo ikke fortsette å pumpe baller oppover når vi har satt inn to stykk som har styrken sin i ballbehandling med beina. Det er jo det som er Drillo-fotball. Man kan si hva man vil om mannen, på sitt beste er taktikken hans genial, men i slike situasjoner er den heller tafatt. Uansett bedre enn mye annet som har styrt Norge. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Fy faen for ein idiot Gamst er. Jeg har som grunnregel å ikke ignorere brukere... Ignorer innlegg meint for å irritere deg, ikkje brukaren. Endret 4. juni 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Helt enig. Tommel opp ! enkelte brukere bør skjerpe seg... Som til dømes du. Lær deg å ignorere. Ingen håplaus kamp av Norge, men det kunne stått 0-0, slett forsvarsspel på målet. Jeg har som grunnregel å ikke ignorere brukere... Gamst:du må bare falle der... Fy faen for ein idiot Gamst er. Fordi? Uansett om dette blir utfallet så er dette dårlig... Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Norge er uten tvil et av de dårligste landslagene i verden med ball. Det må uten tvil være den mest useriøse uttalelsen jeg har sett på lenge. Bare fordi vi ikke spiller som helter mot Portugal, er vi dårligst i verden? Se heller på statistikken du, istedenfor å dømme etter én kamp. http://www.fifa.com/worldfootball/ranking/lastranking/gender=m/fullranking.html Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Kan jo ikke fortsette å pumpe baller oppover når vi har satt inn to stykk som har styrken sin i ballbehandling med beina. Det er jo det som er Drillo-fotball. Man kan si hva man vil om mannen, på sitt beste er taktikken hans genial, men i slike situasjoner er den heller tafatt. Uansett bedre enn mye annet som har styrt Norge. Nja, litt av greia til Drillo er også å spille på styrkene til spillerne. Men nå er det ikke Drillo som feiler. Det er laget som ikke klarer å omstille seg helt i forhold til de som har kommet inn. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Kan jo ikke fortsette å pumpe baller oppover når vi har satt inn to stykk som har styrken sin i ballbehandling med beina. Det er jo det som er Drillo-fotball. Man kan si hva man vil om mannen, på sitt beste er taktikken hans genial, men i slike situasjoner er den heller tafatt. Uansett bedre enn mye annet som har styrt Norge. Men jeg vil da si at det langt i fra er de beste som har styrt Norge... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 sefølgelig en tulling som har kommet seg inn på banen jay for vakter Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Fordi han ødelegg ein corner. Keeper som holder... Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Synes Carew er litt treg for tida. Og han litt store karen på den ene backen med lyst skjegg er ganske flink. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Fordi han ødelegg ein corner. Keeper som holder... Nei. Gamst låser arma til keeper og det er en helt grei avblåsning. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvor mye tilleggstid var det opprinnelig? Det var visst ikke noe tilleggstid på han som løp inn på banen... Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 jaja, får håpe Moa starter fra starten istedenfor ubrukelige Carew. Blir nok med spennende da, kanskje vi kan vinne også :S Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Jaja... Nå ble jeg litt mer pessimistisk. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Dette var elendig, jeg vil heller se de tape 3-4-0 der de faktisk forsøker å vinne. her taper de 1-0 på et forsøk å forsvare seg til 0-0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ingen overraskelse, men hadde jo håpet på poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå