FVH Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har mistanke om at C-disken (systemdisken, selvsagt) min er i ferd med å takke for seg. Derfor lurer jeg på: Er det mulig å sette en ny disk i maskinen og overføre innholdet fra den gamle uten å måtte formatere og legge inn alt på nytt igjen? Altså få inn en ny systemdisk uten å måtte formatere? Takker så mye. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Ja. Det beste er dog en helt 100% identisk disk som den som skal erstattes, finnes et par verktøy der ute som gjør jobben. Tenkte litt for mye i rettning gamle dager nå, det skal la seg gjøre med en hvilken som helst disk da Windows 7 tillater at du skifter disk eller minne uten at du må aktivere på nytt (men ikke for mange komponenter av gangen). Måten det utføres på er via cloning , finnes en del verkøy der ute som kan gjøre jobben som for eksempel Acronis sine verktøy. Her er et tidligere svar på hvordan dette kan gjøres : http://answers.micro...ad-c8b45d3b3aab Endret 29. mai 2011 av Malvado Lenke til kommentar
johome Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Eller bruke EASEUS Partition Manager som er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå