thaugrud Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Kort og greit som tittelen sier: Noen som har erfaringer med Boostep.no? Ser at de shipper fra Finland, men prisenene er helt kurrante. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har ingen erfaring med de, men etter hva jeg kan se her: http://www.boostep.no/ohjeet.php#return så er returreglene "litt på kanten" da det ikke ser ut til at de opererer etter norsk forbrukerkjøpslov. Når de i tilegg ikke inkluderer norsk mva. på en .no side, rettet mot norske forbrukere, så kan ikke jeg se at det er noen grunn til å handle fra de.... Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har handlet fra dem før, mener å huske det tok litt tid før pakken kom men alt var vel og greit. Men jeg lurer også på om noen har noen andre erfaringer for jeg tenker på å kjøpe noe litt større ting og det hadde vært greit å vite om det var noe man burde passe seg for. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Handlet derfra to ganger (under kr 200,-). Den ene gangen ble varen stoppet i tollen/posten fordi de ikke hadde satt på riktig merking, men jeg mailet over ordrebekrefelsen til Posten, så kom den raskt etter det. Noe retur har jeg ikke prøvd meg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå