lab161 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg måtte formatere og skal nå instalere driver til SB live 5.1 bulk, og finner ikke serial number, instaleringer krever. Tror det har gått i søpla. Hva gjør jeg. Noen som kan hjelpe meg?????? Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Skru opp maskinen og se på selve kortet. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Drivere som krever serial? Var ikke sånn på mitt Audigy 2 eller Soundblaster Live! i allefall : Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 fant serial på ortet :smile: Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Passe teit å sette serial på kortet da. Hvis man skal installere driverene til kortet så sier det seg selv at man har kortet. Da kunne de spart seg for hele greia... Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Nei, det stemmer ikke. Med Creatives drivere følger det endel lisensbelagt software. Kan jo tenkes at noen vil installere det bare for å få denne softwaren uten å ha selve kortet. Når det er sagt, så er det ganske teit av Creative å ikke slippe en driverpakke UTEN denne softwaren, slik at man slipper dette tullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå