kjellpell123 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Når jeg kobler meg til ovi maps og andre apps som bruker nett, så maser telefonen om at jeg ikke er i hjemmenettverk. Jeg har alltid tenkt det betydde hjemmenettverk som i wlan hjemme.. Men nå har jeg lasta ned en weather-app, men den nekter å la meg søke på noe som helst fordi den mener jeg er i roaming. Har sjekka i instillingene etter et "hjemland", men finner ikke noe. Valgte "norge" da jeg tok hard reset av telefonen en stund tilbake, men det er vel kanskje bare for språket sin del. Noen som vet hvordan få telefonen til å skjønne at Norge er hjemme? Endret 29. mai 2011 av kjellpell123 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hvilken operatør bruker du? Lenke til kommentar
kjellpell123 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Tele2 Endret 29. mai 2011 av kjellpell123 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tele2 bruker svenske SIM, og det oppfattes dersom som Roaming når du er i Norge.. TDC gjør også samme variant med danske SIM.. Lenke til kommentar
kjellpell123 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Ah! Da ble jeg klokere. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå