EskilAJ Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei, jeg har et spørsmål angående automatiske arbeidsoppgaver. Bakgrunn: Jobber på hobbybasis (og håper dette tar meg et sted senere), med musikk og oppdagelse av ny musikk. Sistnevnte tar opp mye mer tid enn det kunne gjort, da nettsiden som brukes ikke er bygget opp slik at man fort kan gå igjennom hauger om gangen. Personlig flyr det mange baller i lufta på en gang, og jeg får ikke tid til å drive med oppdatering av ny musikk på grunn av dette. Bare så det er sagt, så er det ikke snakk om noen piratkopiering, tjenesten koster penger og blir distribuert videre til artistene som repressenteres, Problemstillingen: Finnes det muligheter for, eller programvare som allerede gjør dette enklere, å utføre automatisk oppdatering evnt. automatisk nedlastning av disse preview-filene (som man kan laste ned manuelt). Det ville iallefall gjort livet mitt litt enklere! Har hørt at det finnes noe for type filesharingsider, men jeg har null peiling på dette. Jeg takker pent for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå